W piątek straciłem internet ciągnięty po kablu w #orange, sprawa zgłoszona, dostaje wiadomość że wszystko zostanie naprawione do 15 sierpnia, dziś kolejna wiadomość że mają awarię i problem zostanie rozwiązany 21 sierpnia. Żyjemy w XXI wieku a jedną z największych firm telekomunikacyjnych odcina mnie od internetu na 10 dni a kto wie może i więcej. Teraz pytanie gdzie i jak mogę złożyć zażalenie? Nie mam zamiaru płacić za miesiąc korzystania z internetu skoro przez prawie połowę go nie było.
@Bazinga50: no sie nie poplacz... awarie to chyba normalna sprawa jak rowniez skladanie reklamacji i obnizenie rachunku przez dostawce... kup modem lte, starter, doladuj pakiet i dzialaj do usuniecia awarii
@Bazinga50 mozesz dostac od orange darmowy internet na telefon jak masz numer w orange. A i napisz sobie reklamacje o odjęcie kosztów internetu za ten okres co go nie ma ( ͡°ʖ̯͡°)
@Bazinga50 Wiemy, że brak dostępu do usług może powodować wiele niedogodności, dlatego każde zgłoszenie staramy się zrealizować w najkrótszym możliwym czasie. Niestety w niektórych przypadkach termin naprawy może się wydłużyć. Jeżeli masz usługi mobilne w Orange, to prosimy o kontakt z naszym działem technicznym poprzez jeden ze sposobów przedstawionych na stronie https://www.orange.pl/view/kontakt. Sprawdzimy możliwość przyznania pakietu 10 GB na korzystanie z internetu mobilnego na czas trwania uszkodzenia.
Komentarz usunięty przez autora
A i napisz sobie reklamacje o odjęcie kosztów internetu za ten okres co go nie ma ( ͡° ʖ̯ ͡°)