Wpis z mikrobloga

#programowanie #it #hr #pytanie #pytaniedoeksperta #kiciochpyta
Jestem programista na #staz i niedługo będę mieć rozmowę na której firma będzie chciała podpisać ze mną umowę na czas próbny na 1 rok. Pracuję głównie w C# .NET i SQL. Na stażu jestem na nie całym etacie, HR rozmawiał ze mną że by chcieli bym przeszedł jak najszybciej na cały etat, szef też mi to proponował, więc najwidoczniej są zadowoleni z mojej pracy i chcą mnie zatrudnić. Z rozmów z kolegami wiem, że wg raportów w naszym dziale brakuje około 10 programistów by zleceń zaczęło ubywać zamiast przybywać. Czytałem na mirko że właśnie takie momenty gdy podpisuje się umowę to dobry moment by negocjować wynagrodzenie. W momencie rozmowy będę miał 4 miesiące doświadczenia z wyżej wymienionymi technologiami w firmie w której jestem + miesiąc doświadczenia w C++ w innej firmie(ale to raczej nie istotne bo to tylko w CV było zawarte więc już pewnie o tym nie pamiętają nawet, ale zdarzyło mi się w obecnej pracy też w c++ pisać).Wg tego artykułu mediana młodszych programistów wynosi 4900 zł. Oferty pracy które znajduje są kierowane głównie do programistów z 2-3 letnim doświadczeniem. Może istotny być fakt że nie studiowałem informatyki, tylko inny techniczny kierunek, nie bardzo pokrewny z informatyką(jak w ogłoszeniach o prac wymienia się pokrewne kierunki typu teleinformatyka to mojego tam nie ma,ale na studiach też miałem trochę programowania mniej więcej co semestr zajęcia, mam absolutorium i jeszcze się nie obroniłem, po obronie będę miał inżyniera)