Wpis z mikrobloga

Czołem
kupiłem ponad rok temu na bestcena telefon wtedy jeszcze Lenovo Moto Z i wysyłałem go już raz na gwarancję w listopadzie 2017 z powodu wypaleń i wszystko przebiegło pomyślnie (oprócz tego że czekałem miesiąc na wymiane ekranu ehh CTDI) ale nie dawno zaczęły się kolejne problemy na początku telefon przekłamywał procenty naładowania np. ładował się do 100% w 10 min i wyładowywał się w 30 min później przestało to występować i problem sam się rozwiązał ale gdzieś tak od miesiąca telefon zaczął się wyłączać w losowych sytuacjach I czasami można go później normalnie włączyć a czasami
zjada to np 40% baterii dodaję jeszcze że Hard Reset nie pomaga co radzicie żebym zrobił w tej sytuacji znowu odesłać na gwarancję czy może bestcena ma jakąś rękojmię czy coś w ten deseń lub czy mogę się domagać jakiegoś zwrotu pieniędzy albo wymiany na inny egzemplarz?
#bestcena #reklamacja
  • 2
  • Odpowiedz
  • 0
@Kam1leee Walcz, miałem to samo, CTDI odrzucił gwarancję z powodu uszczerbanego ekranu, gdzie reklamowałam baterie a nie ekran... #!$%@? mongoły. Nigdy więcej Moto X, telefony zarąbiste ale serwis #!$%@? warty, i mam teraz dokładnie jak ty, czasami bateria z dupy mi padnie przy 30%. Możesz spróbować sam wymienić baterię bo jest to banalnie proste, ale ja sam szukam baterii już miesiąc i pusto póki co.
  • Odpowiedz