Wpis z mikrobloga

Czołem!
Mam problem z moją Hondą Civic VI 1.4i. Auto kupiłem 2 lata temu razem z instalacją LPG, konkretnie BRC Sequent 56. Raz byłem u gazownika to powiedział że to nieodpowiednia instalacja do tego auta (jest to instalacja dla aut 6 i 8 cylindrowych - mój ma 4, mam trochę za duże wtryski jak na tą pojemność silnika), no ale że jeździł, a nie chciało mi się ładować w tego grata (ruda już tańczy jak szalona powoli niestety :/) to nic nie wymieniałem.
Przejechałem około 25 tys. km i od 2 tygodni zaczęły pojawiać się problemy na LPG. Mianowicie auto czasem szarpało (przerywało) i wyraźnie czuć że ma mniej mocy (szczególnie na niskich obrotach przy przyśpieszaniu). Zastanawiam się co może być przyczyną. Po zakupie auta od razu wymieniłem świece (NGK) i kable. Może czas na wymianę? Czy może jednak udać się do tego gazownika, żeby podpiął pod kompa i zobaczył o co biega?
Jeszcze jedna rzecz - zauważyłem podczas jazdy, że gdy auto przerywa to diody (wskazujące notabene poziom gazu w butli) zaczynają dziwnie migać. Co o tym sądzicie? Bo ja jestem dośćzielony w tej kwestii ;/
Pozdrawiam
#lpg #samochody #civic #honda #mechanikasamochodowa
  • 16
  • Odpowiedz
@UmrzecZmilosci: Tak zrobię z uwagi że nie jest to aż tak duży wydatek. A co ze świecami? Jak często należy je wymieniać biorąc pod uwagę LPG? Bo przejechałem już na nich 20-25 tys. km. praktycznie cały czas na LPG.
  • Odpowiedz
@Toudi92: to dobrze, wymien filtry, jak to nie zaradzi to jedź do gazownika, może wtryski się kończą. A bajka o tym, że wtryski za duże to #!$%@? prawda, honda potrzebuje dostawać szybko gaz i wtryski dopasowane na styk (w sumie reduktor też) mogłyby nie wyrabiać
  • Odpowiedz
@ScaRRyMaN: umówiłem się do gazownika na 27.08 bo z terminami ciężko. W piątek wymienię świece bo w sumie już ponad 20k na nich przelatałem i zobaczę czy coś pomogło...
  • Odpowiedz