Wpis z mikrobloga

#gtaonline #gtav #gta Cześć! Od niedawna gram w GTA Online i chciałem podpytać o wskazówki bardziej doświadczonych uczestników zabawy. Na wstępie tylko się wytłumaczę, że jakieś już podstawy mam i o trywiały pytać nie będę :)

Jak wyżej, podstawy ogarniam, przeszedłem przez misje, napady (zakup apartamentu), pracę VIP (zakup pancernego samochodu) i tutaj jestem w stanie grać w miarę optymalnie. Uzbierałem odrobinę środków (~2M - wiem, że to nie jest fortuna, ale na start zawsze coś) i zastanawiam się, jak je zainwestować. CEO? Bunkier? Klub?

Już tłumaczę jaki jest mój styl rozgrywki, bo zapewne ma to wpływ na powyższe. Gram przede wszystkim solo (invite only sessions), sporadycznie z 1-2 znajomymi. Wolę grać na chilloucie dla frajdy, ale fajnie, aby z tą frajdą łączył się też sensowny cel/zarobek. Dlatego też nie chodzi mi o optymalizację zysków za wszelką cenę - jeśli rozgrywka miała by wyglądać tak, że muszę znaleźć ekipę, ciśnieniować się, że muszę grać akurat w danym momencie aby coś ugrać etc., to wolę z mniejszym zyskiem się pobawić, dopóki ten zarobek będzie przewyższał VIP missions (no tutaj nie oszukujmy się, grind jest dość okrutny, dlatego wolałbym go jakoś dywersyfikować).

Przejrzałem info dostępne w sieci, ale nie odpowiada ono na wszystkie moje pytania. Przede wszystkim nie chcę blokować się zakupem biznesu, który miałby okazać się bezużyteczny/niemożliwy w prowadzeniu solo (kojarzę myki z pustymi sesjami publicznymi etc.). Da się coś tutaj ugrać?
  • 6
@GeneratorSzumu: hangar i paczki (10k za paczkę), import/eksport autek* (chyba 80k netto za autko i sprzedaż jednego autka na 20min)? a teraz klub nocny, ale tu trzeba mieć gotówkę na start (wytwórnie + technicy z klubu nocnego + klub nocny)

* nie jestem pewien czy autka solo na sesji są ok, bo wtedy chyba zawsze npce strzelają, a strzelają dość celnie; oraz pamiętać o zasadzie 10szt/10szt/80%
@GeneratorSzumu: lub dołączyć do ekipy, z którą można sobie grać np. tplc
Jest teamspeak, są sesje tylko z graczami z ekipy więc tobie nikt nie przeszkadza. Do tego można pomagać w sprzedaży (30k/wytwórnia) oraz sprzedawać własne wyroby z pomocą innych. Wieczorami jest lita gier, czasami wyścigi, czasami inne rywalizacje.
@zapoznalem: Wiem, wiem. Grind mi jako tako nie straszny, ale robienie Headhuntera na przemian z Sightseer niszczy każdego niczym Mielno. Chodzi o to by to trochę urozmaicić i przy okazji uzbierać trochę monet na kolejne ficzery z gry :)

@Adammik: Hangar masz na myśli CEO Office + Warehouse (nie ten lotniczy)? Z klubem nocnym właśnie widziałem tutka z wyliczeniami i chyba nie ma sensu na obecny stan portfela. BTW enpece
@GeneratorSzumu: miałem na myśli hangar lotniczy, ale może CEO Office + Warehouse też da jakiś solo zarobek.

Doomsday Heists w bazie, a nie w bunkrze. Bunkier to produkcja broni* + mobilne centrum operacyjne + badania (np. upgrade broni)

* do iluś tam procent zapełnienia jest jeden pojazd więc można próbować sprzedawać samemu, przy max zapełnia do 4 pojazdów i solo sprzedaż odpada