Wpis z mikrobloga

  • 1
Kuerwa! Doszedłem do tego że problem z odpalaniem #xs400 najprawdopodobniej leży w tym, że świece są ciągle zalewane przez nieszczelny kranik paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy, zamontowalem, ale zrobiłem test czy nie przepuszcza paliwa i #!$%@?! Nadal leci z węża na każdej pozycji (on, res, pri). Dużo ciężej się teraz przekreca kranik, myślałem że to przez to że nowe i musi się wszytsko ładnie ułożyć, ale może coś źle zrobiłem?
#motocykle #mechanikamotocyklowa #mechanika
  • 6
  • Odpowiedz
@soSNax:

#!$%@?ście a nie halebardjer jego królewskiej mości, ot co.

Cieszesiezemoglempomoc.

Gx
PS Ciężko chodzi bo któraś uszczelka jest nie tak i przy okazji nie pozwala osadzić się prawidłowo zaworowi kranika, IMO za płytko wszedł w otwór no i teraz przepuszcza w każdej pozycji.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Gixaar rozkrecilem i niby wszytsko siedzi - sprawdziłem nawet długość zaworu bo przez chwile myślałem, że jest za krótki i nie domyka, ale jest dłuższy o parę mm (gniazdo jest głębokie na 9mm). Co do tego ciężkiego chodzenia to pojawia się dopiero przy dokręcaniu tej przedniej tarczy z opisem (jak się ją sporo poluzuje to chodzi płynnie) więc myślę że to jednak się wyrobi bo uszczelka z dziurami jest minimalnie grubsza niż
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Gixaar a między zaworem podciśnienia, a klapka z dysza podciśnienia nie powinna być jakaś sprężyna? Bo nie było ani w kraniku, ani zestawie naprawczym :/
  • Odpowiedz
@soSNax: Uszczelka jest grubsza bo stara się wytarła ale... przy jej wycieraniu wytarła się też tarczka "sterująca"przepływem o czym świadczy: " Co do tego ciężkiego chodzenia to pojawia się dopiero przy dokręcaniu tej przedniej tarczy z opisem (jak się ją sporo poluzuje to chodzi płynnie) "

To są miękkie stopy, mi kiedy wisząca swobodnie gumowa rurka przelewu tarła o alu wahacz i wyrzeźbiła go na pół milimetra ;-) na dystansie raptem
  • Odpowiedz