Wpis z mikrobloga

@FELIX90: To bardziej działa na zasadzie budowania świadomości istnienia takiej marki, i o to żeby była jak najwyżej na liście skojarzeń ludzi, im popularniejsza gwiazda tym więcej osób podświadomie zapamięta taką markę.
Potem przy zakupach ludzie jednak chętniej wybierają to co znają, niż podobny produkt ale słabiej oznaczony i rozreklamowany.

@FELIX90: Akurat z telefonem to faktycznie cięższa sprawa niż z piwem czy szamponem, ale i tak nie każdy analizuje parametry techniczne i stosunek cena/jakość. Niektórzy stwierdzą "no jak lewy się z takim wozi to musi być sztos".
@FELIX90: Bajka inna, ale fakt że nie ukrywa cycek (ciężko ukrywać skoro widać to na pierwszy rzut oka) to narracja pt. "ćwiczcie ze mną, kupujcie moje diety i suple to będziecie szczęśliwe i się zaakceptujecie jak ja" jest śmieszna w momencie w którym nie potrafiła zaakceptować tego że jest płaska. A mimo tego, nadal jest popularna i ludzie kupują rzeczy od niej, także głupich klientów nie brakuje i to przechodzimy do
@FELIX90: No i widzisz, teraz już Huawei pojawi się liście potencjalnych producentów telefonów do rozważenia przy jego ewentualnym zakupie. Bez szerokiej kampanii byłaby znana jedynie ludziom siedzącym w temacie i śledzącym rynek smartfonów. Teraz każdy Janusz ma gdzieś w głowie tą nazwę przy kupowaniu telefonu i może obejrzy jakieś modele i nawet coś kupi.
@ppiasq: uważasz, że to głównie ukierunkowanie na nieświadomych konsumentów i ich jest aż tak wielu? Może masz racje. Chociaż kupując płyn do naczyń mam w dupie czy reklamuje go Bożena Dykiel czy moja sąsiadka
@FELIX90: A jej klientkom to nie spadną cycki jak schudną? Aby bajka była kompletna musi im mówić, że spoko kupujcie moje plany, diety, suple ale odkładajcie przy okazji 15-20k na powiększenie obwisłych cycek i wówczas się zaakceptujecie i będziecie szczęśliwe tak jak ja.
@FELIX90: Myślę, że chodzi przede wszystkim o to żeby ludzie wiedzieli że taka marka istnieje, a potem o to żeby wepchnąć ją jak najwyżej do "osobistych rankingów" ludzi którzy te produkty kupują.

Widocznie nie jesteś celem reklam z panią Dykiel, ale starsze panie które lubią jej miłe serialowe kreacje może się skuszą.
@FELIX90: Na Ciebie też działa reklama, ale pewnie mocniej wśród innych produktów,. Jestem niemal pewien, że gdyby zajrzeć Ci do koszyka podczas zakupów, to znalazłoby się coś co skwitowałbyś słowami 'wziąłem pierwsze lepsze/po prostu wydawało się ok/biorę to zawsze/jeszcze mnie nie zawiodło", a właśnie reklama przyczyniła się do tego (przyczyniła, a nie spowodowała w 100%), że wybrałeś dany produkt.