Wpis z mikrobloga

Wszyscy tak polecają gearbest, wklejają miliony swoich reflinków, ale tak jak zawsze ten sklep był mocno średni z supportem tak teraz osiągnęli poziom krowiego placka.

Zamówienie złożone 22.07, miało być wysłane w ciągu bodajże 5 dni, piszę więc do nich 1.08 (bo oczywiście nie wysłane a obecnie out of stock), że proszę o anulowanie i zwrot pieniędzy, kupię sobie gdzieś indziej.

Na to Ci geniusze przedstawiają mi 2 opcje:

(...)
In order to resolve this issue we would like to offer you the following options:
Option 1. Wait for the item to become available.
Wait for 20 to 24 days for the item to come back in stock.
Once it is available we will ship it to you as soon as possible.

Option 2. Exchange for product of an equivalent value.
In this case, please kindly give us the product link (URL) you would like to order instead. Please indicate the size/color too if applicable.
(...)

Pominąłem nic nie znaczący wstęp i formy grzecznościowe na końcu.

Na szczęście po mojej odpowiedzi:

Option 3, cancel the order and refund me by PayPal or I will contact them for cancelling and chargeback.

po godzinie otrzymałem z PayPala informację o pełnym zwrocie środków.

Streszczając: #gearbest gunwo, #paypal wciąż dobrym batem na takie sklepy.
  • 5