Wpis z mikrobloga

#kolej #pkp #polska #transport #polnischewirtschaft

Myślę, że powinno się uwzględniać dla prędkości 160 km/h - trzech maszynistów, bo 3 pary oczu to nie dwie pary, przy prędkości ponad 160 km/h powinno być 4 maszynistów, bezpieczeństwo przede wszystkim, 4 pary oczu to nie trzy pary.

Trzeba pomyśleć o podwójnych obsadach dyżurnych ruchu na liniach gdzie jeździ się 160 km/h, nie wszędzie jest LCS. Natomiast na LCS powinno się zwiększyć obsadę dyżurnych ruchu adekwatną do ilości pociągów jadących ponad 160 km/h – na każdą parę pociągów pół dyżurnego, a tam gdzie jedzie się ponad 160 km/h na każdą parę pociągów ¾ dyżurnego. Bezpieczeństwo przede wszystkim. Jeśli zabraknie miejsca dla dyżurnych zależy zbudować obok nowy LCS, bezpieczeństwo przede wszystkim.

Co do dróżników na przejazdach kategorii A to powinno ich być 2 lub 4, bezpieczeństwo przede wszystkim – po dwóch na każdy tor.

Dla dalszej poprawy bezpieczeństwa sygnał Rp1 powinno się stosować ciągle, bez żadnej przerwy, od momentu wejścia maszynistów na lokomotywę, do momentu zejścia, bezpieczeństwo przede wszystkim. W czasie podmiany i podczas wejścia pierwszego maszynisty po stopniach powinno się zatrudnić dodatkowo trębacza, który stałby obok i trąbił. Trąba powinna brzmieć dostojnie, wzbudzając szacunek i respekt zmieszany ze strachem, bezpieczeństwo przede wszystkim. Szczegóły zostaną ustalone przez UTK z porozumieniu z Operą (Leśną) i ZOO.

Okna na stacjach należałoby zabić deskami, żeby szyby od huku nie wypadały. Dla podróżnych należałoby zabezpieczyć odpowiednią ilość zatyczek do ucha (2 pary na 8 osób), mniej wytrzymałym powinno się dawać słuchawki od huku (1 para na 100 podróżnych). Na każdym peronie powinny być stanowiska lekarzy - przeciętnie pół internisty na 150 metrów peronu i dwóch psychiatrów na każdy semafor na stacji.

W ramach programu dalszego zwiększania bezpieczeństwa na liniach zmodernizowanych do 160 km powinno się ograniczyć prędkość (najbezpieczniej do 20 km/h), a linie powyżej 160 km/h powinno się całkowicie zamknąć, bezpieczeństwo jest jednak najważniejsze.

Gdyby zamknąć wszystkie linie byłoby wreszcie całkiem bezpiecznie, wtedy w UTK mogłyby powstać kolejne komórki ds. bezpieczeństwa na kolei, żeby to bezpieczeństwo było całkowicie bezpieczne.

Należałoby też pomyśleć o autach, na autostradach jest ponad 130 km/h, więc powinien być pilot obok kierowcy, a jadąc do Niemiec, gdzie można jechać dużo szybciej, należałoby zabezpieczyć dwóch pilotów, co dwie pary oczu to nie jedna, a co osiem par to osiem par, bezpieczeństwo przede wszystkim. Jeśli w aucie nie zmieści się już rodzina, bo będą sami piloci i kierowca, to nic, bezpieczeństwo przede wszystkim.

Nie należy też zapomnieć o lotnictwie, ze względu na ogromną prędkość cały samolot zamiast podróżnych powinien być wypełniony pilotami, w końcu co 200 par oczu to nie dwie pary. Bezpieczeństwo przede wszystkim.


żródło: http://disq.us/p/1ug90kb
  • 3