Wpis z mikrobloga

@Edziulka25 o 12.30 dzwoniłem na infolinię i wybrałem pomoc techniczną, tam automat prowadzi rozmowę zgłasza się usterkę i potem automatycznie się rozłacza. Drugi raz dzwoniłem ok. 17 i wybrałem połączenie z konsultantem i dowiedziałem się że awarię zgłosił ktoś dopiero o 15.30 więc chyba lepiej wybrać połączenie z konsultantem i zgłoszenie im awarii bezpośrednio.
@Edziulka25: przykro nam, że masz problem z działaniem Neostrady. Z menu routera powinieneś móc się połączyć w dowolnym momencie niezależnie od działania sieci. Prosimy zrestartuj router i połącz komputer z routerem za pomocą kabla sieciowego. Jeżeli po tym dalej nie będziesz mogła połączyć się ze stroną 192.168.1.1 to prosimy o kontakt z naszym działem technicznym poprzez jeden ze sposobów przedstawionych na stronie https://www.orange.pl/view/kontakt, a zajmiemy się tym.