Wpis z mikrobloga

Nie wiem jaki trzeba być przegrywem motoryzacyjnym i w każdym możliwym momencie podniecać się samochodami elektrycznymi, a potem:
-samochód wielkości Golfa 180tys
-69 na ekspresówce, bo prundu braknie
-próba ładowania o latarnię, bo jest ryzyko niewystarczającej ilości energii
Kuuuuuuurnia ja pierdykam, ale te elektryki to jest coś sakramencko dobrego. Niewyobrażalnie dobra sprawa
#mocnyvlog
  • 24
  • Odpowiedz
@WykopekzDonbasu szafa jest poprostu typowym januszem ze wsi ktory jak przyjeżdża do miasta i widzi jakis samochód na ktorym jest znaczek ze jest elektryczny to poprostu przeżywa jakis orgazm jakby np. Nie wiem zaprosili go na lot w kosmos.
Jemu byś pokazał malucha przerobionego na prąd który kosztuje 50.000 i ma zasięg 10km a ten debil juz cały czerwony podniecony.
Ale taki z niego fan ale tesli za 500zl na jeden dzien
  • Odpowiedz
@mikii77 owszem ze są dobre do miast ale powalony nissan za najlepszą wersje ze śmieszna bateryjka 40kwh niskiej jakości życzy sobie tyle ile kosztuje podstawka tesli model 3 a ona nie jest autem miejskim i za ta sama cenę oferuje o wiele wiele więcej.
  • Odpowiedz
@eSUBA94 spokojnie. Każda technologia w początkowym okresie jest droga. Tak było z komputerami, telefonami komórkowymi i tak będzie z autami elektrycznymi. Za kilka albo kilkanaście lat będą takim standardem jak smartfon w każdej kieszeni. A i auta te będą na pewno bardziej wydajne.
  • Odpowiedz
  • 0
@3nriqu3 Co z tego? Elektryki to szajs. Odpal pralkę na wirowanie 1200 obrotów i masz dźwięk przyspieszenia elektrykiem. Chyba tylko tacy ulańcy jak komodus albo inni fanboje apple mogą się tym i perspektywą rozwoju elektryków podniecać. Przepraszam ogółem, że tak powiedziałem
  • Odpowiedz
  • 0
@3nriqu3 Największy to nie, ale jest wiele takich elementów w pojazdach. Chyba, że podchodzisz czysto do tematu na zasadzie samochód = narzędzie bez znaczenia na wygląd itp. itd. to nie ma sensu przeciągać liny.
  • Odpowiedz
@WykopekzDonbasu tak per analogiam: tylko kolej parowa! Jak to tak lokomotywa bez komina i wagonu węglowego? W ogóle jak wyglądają te elektryczne lokomotywy?! Ani nie ma tego dźwięku przy ruszaniu, ani nic nie kopci. Co to za szajs?! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@3nriqu3 Nieeee, nie wychodź januszu spod maski normalnego. Kolej to kolej, nikt nie tworzy jej dla jednostek, ale dla mas. Samochody są dla jednostek i mas, a do tego są elementem życia codziennego lwiej części ludzi w krajach rozwiniętych. Poza tym rura spod świateł 1.9TDI vs Leaf z dupy w cenie Mercedesa. Wyobraziłeś sobie jak turbinka zaryczała, a czajnik zagwizdał? No właśnie ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@WykopekzDonbasu taaak widzę to! Jeszcze #!$%@?ło chmurę z wydechu przez #!$%@? pompowtryski. Prawie doszedłem. () i tak jak nie jestem fanem regulacji państwowych to bardzo się cieszę, że niedługo w Europie diesle szlag trafi.
  • Odpowiedz
@WykopekzDonbasu: jesteś jednak głupkowaty. elektryki to próba stworzenia środka transportu na odnawialne źródła energii. zobaczymy czy będziesz o nich tak pisał jak coś na świecie się stanie i powiedzmy polska zostanie odcięta od dostaw paliwa albo będzie po 50 papiera za litr. ty nie masz kliencie żadnego powtarzam żadnego pojęcia o świecie.
z latarni próbował podładować bo była jako stacja ładująca w jakiejś aplikacji nissana
  • Odpowiedz
  • 0
@kumpel_od_tikeja Ofensywna zielonka pod moimi wpisami. Marcin, ale masz mocną psychikę. Naprawdę
Elektryki to próba, ok. Próba, która jest póki co nieudolna. Skoro jest nieudolna to czym tu się podniecać? Poproszę o rozwiązanie tej zagadki, bo skoro to próba i jak widać niezbyt póki co udana to co mają w głowach ulany i reszta? Czym tu się ekscytować? Choroba?
  • Odpowiedz
  • 0
@kumpel_od_tikeja Oczywiście, że nieudana. To, że jest gdzieś chwilowa moda (w większości dzięki dopłatom) nie oznacza, że to jest coś dobrego. Wysokie koszty wyprodukowania akumulatorów, bardzo duża ilość energii, którą trzeba zużyć, aby wyprodukować jednego elektryka względem spalinowego. Dodatkowo w świecie, który ma problem z ochroną środowiska produkcja elektryków, których podzespoły są trudne do utylizacji i tu także nie ma odpowiednich, optymalnych rozwiązań. Tak, obecnie świat samochodów elektrycznych to nieudolna próba. Więcej
  • Odpowiedz
@WykopekzDonbasu: omg kliencie. ty nadal nie rozumiesz że to jest dopiero początek. z czasem i wzrostem sprzedaży elektryków wszystko będzie taniało. widzę że jesteś jedną z tych osób która w motoryzacji zatrzymała się w 98 roku i uważa że wtedy prawdziwe samochody się skończyły. to wsiadaj do swojego kurnia audi a2 w twojej kochanej benzynce kliencie podjedź na słoneczko tak żeby ci czerep grzało i sobie siedź. klimatyzacja ble bo elektryczna
  • Odpowiedz
@WykopekzDonbasu: Nieudana? Argumenty.

Koszt dla srodowiska jest o tyle mniejszy, ze oplaca sie produkowac drozej. Chodzi o przetrwanie tej planety. Podzespoly sa recyclowalne i odnawialne. #!$%@? farmazony. Samochod zawsze byl narzedziem, tylko niewielka grupa ludzi posiada auta dla funu. #!$%@? okrutnie. Szafa to janusz, ale ty nadawalbys sie do dyskusji z nim na imieninach ciotki.
  • Odpowiedz
  • 0
@kumpel_od_tikeja Jaki związek to ma z tym, że gruby i jemu podobni spuszczają się nad takim gównem, jakim jest samochód elektryczny w 2018? Robią za chomiki w laboratorium i na nich się to testuje? Brakuje normalnych do testowania rozwiązań? Nie odpisuj, że to dopiero początek czy cokolwiek, bo mój główny post nie tyczył się roku 2040 tylko 2018 i idealnie wszystko zobrazował.
  • Odpowiedz
  • 0
@kumpel_od_tikeja Szybka zmiana frontu z ofensywki widzę. Ty sam doskonale wiesz kiedy, ale na siłę próbujesz stworzyć 3 front komodeusza. Po rycerzach, przeciwnikach/hejterach etc budujesz kolejny. który w jakiś sposób ma obnażać hejterów. Niestety bezskutecznie
  • Odpowiedz