Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#logikarozowychpaskow #rozowepaski #podrywajzwykopem #friendzone
Chciałbym się dowiedzieć jednej rzeczy, a dokładnie zbieżności zachowania które występuje u wielu różowych otóż jakiś czas temu trafił mi się pewien przypadek, dokładnie w pracy (tak wiem, podrywanie i związki w pracy to nie najlepszy pomysł i tego się trzymam jednak inne różowe najwidoczniej nie) kiedy to po jakimś czasie zaczęła się kręcić wokół mnie jedna różowa, jako że nigdy w związku nie byłem ani nie mam doświadczenia w kwestiach podrywu i odbierania "ich" sygnałów ani też wówczas tamte zbytnio mnie nie interesowała to też sprawę olewałem. Do czasu gdy sama do mnie raz podbiła zagadać, a że wydarzyło sie to dosyc szybko to ja nawet nie ogarnąłem sprawy o co chodzi no ale zaczęliśmy od tego czasu mówić sobie chociaz Cześć i coś tam gadać, wówczas zacząłem się coraz bardziej wkręcać to jednak nie wiedząc jak szybko mnie zlała, do tego stopnia ze zaczęła unikać, nawet się nie odzywać, trochę mnie to zabolało no ale jakoś sprawę przetrwałem. Trwało to jakieś pół roku aż nagle z dupy jej się odwidziało i znów zaczęły się podchody, raz nawet zagadała a tak to obserwuje, próbuje zwrócić moją uwagę itd. z tym że patrzac z perspektywy czasu to jednak średnio mi się podobała, tym bardziej nic nie czułem a że było jak było że bez słowa zaczęło się olewanie to też stwierdziłem że zdania nie zmienię no i role się odwróciły.