Wpis z mikrobloga

Witajcie mirki,
Kupiłem w grudniu klawe do kompa i zaczęła mi się teraz sypać.
Sprzedający CMDLINE nie ma możliwości dogadania się z nim. Jego propozycja to wysłanie klawiatury na reklamacje, ale w tym wypadku zostaje bez klawy na ten czas. Najbardziej odpowiadała by mi opcja odzyskania pieniędzy. Tylko teraz jak to rozwiązać w pomyślny dla mnie sposób? Jakieś propozycje?
Tutaj oferta tej klawy
#allegro #januszebiznesu #cmdline #zakupy #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 10
@psjkb: rękojma, paczka za pobraniem i żądanie wysłania nowej klawiatury/oddanie kasy, mają 14 dni na ustosunkowanie się, jesli tego nie zrobią to reklamacja jest automatycznie uznana za przyjętą
@ZjemCiNoge: xd
cena, ceną, ale ten gość podczas pisania mnie wkurzył, tak, że najchętniej bym go gdzieś zgłosił
taki typowy janusz co chce duzo sprzedac i zarobic jak najwincyj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ZjemCiNoge: koleś jest dosyć zabawny

Witam,

klawiatura została zakupiona 21.11.2017 i po takim czasie nie mają Państwo możliwości zwrotu towaru.

Konsument może dokonać zwrotu w terminie14 dni od daty otrzymania paczki z towarem.


Bardzo mi przykro ale nie ma takiej możliwości po 7 miesiącach użytkowania klawiatury.
@psjkb: xDDDDD bajdurzenie i januszerka, jak chcesz dla zasady go przycisnąć i odzyskać klawę to przysługują Ci 2 lata na oddanie sprzętu z tytułu niezgodności towaru z umową, ale skoro to kosztuje tylko 20 złotych to już by mi się nawet nie chciało, a zejdzie na to troche czasu i nerwów.
@psjkb: Ale Ty wiesz, że on Ci piszę prawdę, czyli to, że nie możesz towaru tak o zwrócić. Możesz reklamować, albo powoływać się na rękojmię. Zwrot konsumencki z reguły możliwy jest do 14 dni po zakupie.