Wpis z mikrobloga

@xspeditor: @kipowrot
Takie miałem właśnie marzenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Plan był zakupu wersji 2010, ale ta cała elektronika mnie trochę zmartwiła. Jednak im więcej elektroniki, tym więcej może się zepsuć w trasie. Już nawet ten nie ma bezpieczników i komp wszystkim steruje. Zakupiłem zadbany z rocznika 2006, z przebiegiem 56k, z serwisem zmieściłem się poniżej 28k. Na start do wymiany standardowo opony, filtry, olej, olej kardan,
  • Odpowiedz
@ponik_kolny: A tam średnio, nie wystają bardziej, niż kierownica - w korku pchasz się i tak na szerokość kierownicy, więc da radę. Co prawda jest trochę szersza, niż w normalnym motocyklu, ale za to jest wyżej, niż lusterka.
Zobacz to wideo:
fstab - @ponik_kolny: A tam średnio, nie wystają bardziej, niż kierownica - w korku p...
  • Odpowiedz
@fstab: Gratulacje. Elektronika raczej nie szwankuje. Problemy z jej strony to uszkodzenia sterownika pompy paliwa (awarii możemy zapobiec uszczelniając miejsce połączenia części obudowy silikonem), spalenie tranzystora w ZFE (problem nie występuje jeśli nie ładujemy akumulatora przez oryginalne gniazdo). W modelach z początku produkcji (częściej w mniejszych modelach) uszkodzeniu ulegała antena immobilizera. Wymiana bardzo prosta (nie wymagająca podłączenia do n.p. GS-911). Do nowej anteny przykładamy zapasowy kluczyk i uruchamiamy maszynę oryginalnym kluczykiem.
  • Odpowiedz
@w_gs: dzięki! Przed zakupem pół roku ponad czytałem klub BMW ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wiem, ze mogę mieć problemy z ABS - starego typu agregat. Płyn wymieniać będę co roku, mam nadzieję, że się nie zepsuje.
  • Odpowiedz