Wpis z mikrobloga

Zastanawiam się czy:
- obniżać zawieszenie, kupić eibachy sprężyny i wozić się lekko znizonym merolem (tj. na zdjęciu)
- oszczędzić trochę i wsadzić AirRide

Miał ktoś doświadczenie z tym? Obstawiam że AirRide to wydatek około 6k, będą wymagane dodatkowe okucia bo to ciężki 3.0 diesel.

Na zdjęciu gościa jednego obniżone na eibachach.

---------------------
O projekcie:

Mercedes kupiony w Niemczech, jakieś pół roku temu - mechanika już jest zrobiona, od dłuższego czasu siedział u lakiernika i dostawał kompletnie nowy lakier (oczywiście, oryginalne).

Model: w124 3.0D 1993
Kolor: #199

Wyposażenie:
- roleta zwijana z tyłu na przycisk
- składane zagłówki
- klimatyzacja

- szyberdach
- elektryczne szyby
.. i pewnie dużo więcej

Do końca już niewiele zostało..

obserwuj --> #w124love
#motoryzacja #samochody #mercedes #youngtimer
B.....e - Zastanawiam się czy: 
- obniżać zawieszenie, kupić eibachy sprężyny i wozi...

źródło: comment_0vJpm4DrDch7TU3KTmv8SjqDPpYVwoHi.jpg

Pobierz

Obniżać sprężynami itp. czy airride

  • AirRide - lepiej zbierać dłużej 16.1% (5)
  • Aibachy - wystarczy lekko obniżyć 83.9% (26)

Oddanych głosów: 31

  • 9
@bidzej: Racja - z rana nie jakoś nie myślę :D

No na pewno nie planowałem glebować do podłogi jedynie na airride regulować "troche nizej / troche wyzej" - ale tez wydaje mi sie to zbedne - szczegolnie ze tyle trzeba zaplacic
@Boquete: zakładaj eibach, ja mam u siebie sportline czyli -50/-30 i wg mnie wystarczające - nie ma japy w nadkolu, a auto można normalnie użytkować - jest co prawda trochę twardsze ale wcześniej i tak było sztywne więc mi to nie przeszkadza.