Wpis z mikrobloga

  • 2
#allegro
Co robić gdy sprzedawca nie odpisuje na maile i nie odbiera telefonu? Chodzi o niewysłany towar. (Czas wysyłki to 3 dni, a mija już 8 dzień roboczy i wiem że na pewno dzisiaj nie będzie wysłane). 10 tysięcy pozytywnych opinii, 150 negatywów, z czego każdy to opóźniona wysyłka i brak kontaktu ze sprzedającym. Jeszcze ten jego mail zaraz po zakupie, że "w razie jakiegokolwiek problemu proszę dzwonić i rozwiążemy sprawę w miłej atmosferze". To jakby pluł kupującym na twarz ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rozzen: Jeśli przesyłka do Ciebie nie dotarła skorzystaj z Dyskusji. Sprzedający ma 24h, aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy). Po upływie tego czasu możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@allegro_pl możecie wyciągnąć jakieś konkretne konsekwencje wobec sprzedającego gdy użyje się tej dyskusji? Bo użyłem i sprzedający momentalnie odpisał. A jakoś wcześniej unikał moich telefonów i maili ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@allegro_pl może źle to napisałem. Chodzi mi o to, czy mogą mieć jakieś konsekwencje, czy się czegoś boją? Bo nie wydaje mi się, że to przypadek, że dopiero po otwarciu dyskusji odpisał ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz