Wpis z mikrobloga

@PeplaPL: Czyli nadal to robią... U mnie na czarnej liście właśnie za dokładnie to samo + za to że dwa miesiące zajęła im wymiana na nowy, do tego cały czas twierdzili uparcie że to nie ja jestem poszkodowany (płacąc za używkę jak za nowy), tylko oni.

Morele odradzam każdemu kto mnie pyta gdzie ma coś kupić.

A już myślałem, że się chociaż troszkę poprawili, bo coś słyszałem że wprowadzili outlet
  • Odpowiedz
  • 2
@PeplaPL
@husky83 wczoraj po południu dostałam komunikat że wysłali kasę. Więc w sumie tydzień zeszło myślam że będzie gorzej. I dysk też ma dziś przyjść ( wysłali 1TB zamiast 2)
  • Odpowiedz
@droperix10: ja bardzo rzadko kupuje, o każdym sklepie pojawiają się złe opinie, jak już coś mam kupować to mimo wszystko wybieram x-kom, na którym osobiście się jeszcze nie zawiodłem (chociaż wiem jakie są opinie)...
  • Odpowiedz
@MrProfeska: Tak. Przy czym za zwrot Ty płacisz. Nie 'idziesz' tylko 'wysyłasz', a to różnica w cenie. Dlaczego mam płacić za odesłanie w towaru, jak @morele_net zrobiły mnie w bambuko i wysłali nie to co zamawiałem? Przy rękojmi to ich psi obowiązek wziąć na siebie te koszty bo to oni popełnili błąd. A nawet jeśli to błąd hurtownika - Ciebie jako klienta to nie obchodzi. Ty kupujesz od konkretnego
  • Odpowiedz