Wpis z mikrobloga

@bolcman nie, na szczescie polski :)

@Cisiur no pozdrawiam, moj symbol to.... ( ͡º ͜ʖ͡º)

@sadamz no ja tez bylam wtedy zdziwiona, ale to byly moje pierwsze dni w korpo ever, wiec nie ogarnialam, ze tu faktycznie sa ludzie dedykowani do absolutnie wszystkiego. Ja po prostu chcialam oszczedzic kolesiowi idiotycznej pracy, ktora bez problemu i szkod moglabym wykonac sama.
@banannq
Jak każdy by sobie sam przenosił sprzęt, to w firmie panowałby straszny burdel inwentarzowy.


@4kroki: typowy strawman argument. Już to widzę jak masz w inwentarzu współrzędne monitora na biurku. W wypadku monitorów nie zdziwię se jeżeli nie notujecie nawet numerów seryjnych, tylko model i ilość sztuk.

nie ma to żadnego znaczenia, system działa sprawnie tylko wtedy, kiedy każdy zgłasza swoje problemy i IT


A jak kabel się zaplącze i trzeba rozplątać
@sakfa: nie popadaj ze skrajności w skrajność. Przez samowolki z przenoszeniem sprzętu robi się burdel i tyle.

zdziwię se jeżeli nie notujecie nawet numerów seryjnych, tylko model i ilość sztuk.


Po co się do mnie zwracasz osobiście? Skąd w ogóle pomysł, że ja mam coś z tym wspólnego? XD
@Red_u no domyslam sie, tu najczesciej mowie zeby sie podpieli pod pulpit i im pokaze, szczegolnie ze to SD dedykowany do calego korpo, a poszczegolne jednostki pracuja na roznych systemach, albo innych ich funkcjach, wiec nikt nie oczekuje cudow przeciez :)
@filipsworks oj nie badz taki surowy, ci ktorzy realnie rozwiazuja problemy przynajmniej u mnie sa ok. Ci na infolinii maja za zadanie odsiac ameby, ktore bez wtyczki w gniazdku probuja odpalic kompa, a ze wyprzedzilam jego pytania to sie chlopak zacial na dluzsza chwile :)