Nie dziala system w pracy, tylko mi. Dzwonie na SD i na jednym tchu: nie dziala mi system ten i ten. Siec jest, net jest, sprawdzilam wszystkie kable, zresetowalam polaczenie a potem calego kompa, dalej nie dziala. Po drugiej stronie cisza, po chwili "yyyy.... no to nie wiem" ;] #pracbaza
@kawazrana: tak, INFORMATYK też czasem przestawia monitory i jest za nie osobiście odpowiedzialny. Jak każdy by sobie sam przenosił sprzęt, to w firmie panowałby straszny burdel inwentarzowy.
@4kroki w ramach jednego biurka z lewej na prawa i odwrotnie to bylo tylko :) i ja wiem, ze informatyk to jest glownie sprzetowy czlowiek, ale no litosci ( ͡º͜ʖ͡º)
@kawazrana: nie ma to żadnego znaczenia, system działa sprawnie tylko wtedy, kiedy każdy zgłasza swoje problemy i IT wie co się dzieje z ich sprzętem. No i dodatkowo pracownik pierwszej linii wsparcia nie musi znać każdego systemu w firmie na 100% i może czegoś nie wiedzieć. Powinien wtedy to zgłosić do kolejnej linii i tyle w tym temacie.
@lady_katarina: edge to najgorsza przeglądarka z jaką miałem styczność, a uwierz mi, siedzę w IT nie od dziś ;) już IE lepszy. Ale i tak Chrome master race
@4kroki o-oł, chyba nadepnelam na odcisk, choc mieszasz dwa tematy.
O tych monitorach to byla anegdota na zasadzie tego, ze moglam to zrobic sama i nie zawracac typowi glowy i ze wiem, ze to zazwyczaj sa ludzie od sprzetu, ale bardziej podlaczania, konfigurowania ird, a nie od noszenia. W tym sensie bylo to "no listosci".
Ja nie oczekuje, ze kazdy bedzie wiedzial wszystko, ucze sie co prawda dopiero pracy w takim trybie,
@kawazrana: ależ ja jestem wyluzowany, próbuję ci jedynie wytłumaczyć jak to wszystko działa, bo wiele osób z "biznesu" nie rozumie takich podstawowych rzeczy i chcą mieć wszystko "na wczoraj".
@lady_katarina IE i niestety nie wspoldziala z innymi systemami, ktore chodza w Chrome, wiec mam nadzieje, ze faktycznie "robia wszystko co w ich mocy" ( ͡°ʖ̯͡°)
@majkkali: No nie wiem jak w innych dziedzinach, ale jeśli chodzi o frontend to nie ma większego koszmaru od IE. Edge przynajmniej wspiera większość nowszych funkcjonalności.
i ja wiem, ze informatyk to jest glownie sprzetowy czlowiek, ale no litosci ( ͡º͜ʖ͡º)
@kawazrana: nie litości, tylko jak ma w obowiązku pilnowanie instalacji i ogarnianie inwentaryzacyjne stanów sprzętu to troche nie lubi jak ludzie sobie przestawiają stąd tam. Ja rozumiem że akurat Ty potrafisz sobie podłączyć monitor, ale 90% pracowników korpo jak się dotknie to zepsuje. Potem ten infomratyk, który ma sporo innych
@kawazrana to nie jest śmieszne kiedyś pracowałem w sd i robiliśmy trochę outsourcingu i wysłali mnie do jakiegoś biura gdzie miałem przestawić w całym biurze stacje dokujące z lewej na prawą stronę. Takie rzeczy się naprawdę dzieją :O
@280bhp jak klikam to sie nie wyswietla :p
@kawazrana: tak, INFORMATYK też czasem przestawia monitory i jest za nie osobiście odpowiedzialny. Jak każdy by sobie sam przenosił sprzęt, to w firmie panowałby straszny burdel inwentarzowy.
No i dodatkowo pracownik pierwszej linii wsparcia nie musi znać każdego systemu w firmie na 100% i może czegoś nie wiedzieć. Powinien wtedy to zgłosić do kolejnej linii i tyle w tym temacie.
O tych monitorach to byla anegdota na zasadzie tego, ze moglam to zrobic sama i nie zawracac typowi glowy i ze wiem, ze to zazwyczaj sa ludzie od sprzetu, ale bardziej podlaczania, konfigurowania ird, a nie od noszenia. W tym sensie bylo to "no listosci".
Ja nie oczekuje, ze kazdy bedzie wiedzial wszystko, ucze sie co prawda dopiero pracy w takim trybie,
@majkkali
@kawazrana: ajj to współczuję xD
serio nie wiem gdzie taki HD jest upośledzony...
@kawazrana: nie litości, tylko jak ma w obowiązku pilnowanie instalacji i ogarnianie inwentaryzacyjne stanów sprzętu to troche nie lubi jak ludzie sobie przestawiają stąd tam. Ja rozumiem że akurat Ty potrafisz sobie podłączyć monitor, ale 90% pracowników korpo jak się dotknie to zepsuje. Potem ten infomratyk, który ma sporo innych