Wpis z mikrobloga

Czy jest ktoś w stanie w jakiś sposób mnie przekonać do przejścia #bloodborne? Już drugi raz próbuję usiąść do tej gry, ale mam wrażenie że styl walki jest strasznie archaiczny i strasznie mnie mierzi że nie wiem w ogóle o co w tej grze tak w zasadzie chodzi.
#ps4 #gry #bloodborne
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@kirk85 napisałeś coś co pisze na temat tej gry każdy i tak w zasadzie nic mi to nie mówi, bo w żadnego dark soulsa nigdy nie grałem. Poziom trudności gry w żaden sposób mi nie przeszkadza, tylko to że huk wie o co w tej grze chodzi. Nie wiem gdzie mam iść, po co, dlaczego itp.
  • Odpowiedz
@Invisible22: No ja mam z plusa także przynajmniej nie tak źle, ale w dalszym ciągu po prostu próbuję się podpiąć pod hype train związany z tą grą bo multum osób ją chwali, a czuję się jak w nią gram jakbym pominął 10 minutowy filmik wprowadzający na początku gry xD
  • Odpowiedz
@JemMandarynke: Mogę Ci pomóc przejść. Jak coś to pisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oczywiście najlepiej byłoby gdybyś zrobił to sam, ale z chęcią pomogę. Ja sam przeszedłem grę 10 razy, w tym raz na najniższym możliwym poziomie do samego końca gry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@oligopol: Mi nie chodzi o to żeby ktoś pomógł przejść bo równie dobrze mogę sobie odpalić jakieś walkthrough na youtubie, ale chyba nie o to chodzi. Bardziej o wyjaśnienie kim jestem w tej grze, jaki mam cel i ogólnie jakie zasady kierują światem
  • Odpowiedz
@JemMandarynke: Te gry polegają na tym, że idziesz do przodu, zabijasz przeciwnika, eksplorujesz dalej, znajdujesz przedmiot, czytasz opis. Rozmawiasz z NPC, rozwijasz ich opcje dialogowe ( klikając X po prostu ). Po prostu musisz sam zebrać informacje i przedmioty, które są w grze i stworzyć z nich pewien obraz sytuacji w której się znajdujesz i który chcesz uzyskać. Nie są to gry łatwe w odbiorze, ani w rozgrywce, więc często
  • Odpowiedz
@Invisible22: To trochę w takim oldschool'owym stylu gier arkadowych. Ja ostatni raz narzekałem na to przy Demon's Souls. Na pewno jest to specjalne utrudnienie, tak samo jak brak pauzy. Zmusza do wyuczenia się gry na pamięć, nie tylko drogi do bossa, ale i przeciwników po drodze, sposobu walki z nimi, lub ominięcia ich, co też jest ważną umiejętnością jeśli nie chcemy z nimi walczyć.
  • Odpowiedz
@JemMandarynke: Aha, jeszcze coś. Jeśli uda Ci się wkręcić w gierkę, to polecam ten kanał: https://www.youtube.com/user/VaatiVidya Koleś tłumaczy jaka historia stoi za poszczególnymi segmentami uniwersum, bestii i ludzi w tej grze. Ja trochę tak enigmatycznie to opisałem, ponieważ sam pierwszy raz odkrywałem to stopniowo i miałem z tym trochę frajdy.

@Invisible22 No, tutaj to na tym polega żeby to zapamiętać i pokonać. Być może zginiesz, ale wrócisz z wiedzą
  • Odpowiedz
  • 1
@JemMandarynke To może nie graj? Nie wszystkie gry są dla wszystkich. Nie widzę sensu grania w gry, które nie dają przyjemności z rozgrywki.
Na przykład, mi kumpel pożyczył na siłę "The Last of Us", bo giercocha wychwalana pod niebiosa, to weś se @grzsci zagraj. A ja już wyłączyłem grę w momencie wybierania poziomu trudności, bo mnie znudziła i nie mam z tego żadnych wyrzutów sumienia ( ͡º ͜ʖ
  • Odpowiedz
@Invisible22: To nie jest po prostu 'brak checkpointów', gra jest tak stworzona, bo to część wyzwania. Na mapie są do pootwierania skróty, odblokowuje się ogniska (w Bloodborne bodajże latarnie), między którymi można podróżować itp. Jedną z głównych cech serii, jest to jak groźny jest świat i jak wiele możesz stracić w sekundę. Właśnie od 30 minut katujesz potwory, udało Ci się zabić bossa, wracasz ze swoimi duszami wbić level, a
  • Odpowiedz
@JemMandarynke: Styl walki, cóż, jeśli grałeś w jakieś gry pokroju Devil May Cry to tutaj styl walki rzeczywiście jest zaledwie ułamkiem tego, jakie DMC daje możliwości, ale przy tym mnie nie zraził (a jestem fanem DMC :) ), jest satysfakcjonujący i.... no, pasujący, po prostu. Największą jego zaletą (+ tego co ta gra sobą reprezentuje) jest dynamika. System walki i możliwość odzyskiwania straconych PŻ na chwilę po tym jak Cię
  • Odpowiedz