Wpis z mikrobloga

@korium: u mnie podobnie. Telefon dotarł po ponad miesięcznej drodze. Musiałem opłacić cło. Po uruchomieniu bardzo mocno się nagrzewał więc zrobiłem mu szczegółowy test. Okazało się że jest to składak z 2016 roku który ma już ponad 150 cykli ładowania baterii. Sklep odpowiedział mi że ich magazynier się pomylił i że mam odesłać telefon do Chin i jak im zwrócą kasę to oni mi ją wtedy też oddadzą. To jest chyba
Kilka miesięcy temu kupiłem telefon cyfrowy za pośrednictwem strony marka-24.pl. Choć telefon dotarł do mnie nienaruszony i jak do tej pory sprawuje się nienagannie, nie poleciłbym nikomu korzystać z usług wspomnianego sklepu z kilku powodów.

Po pierwsze, zgodnie z informacją podaną w czasie składania przeze mnie zamówienia, telefon powinien był zostać zapakowany i nadany do kuriera w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia, co ostatecznie miało miejsce dopiero po 16 dniach. Kiedy
@Edee86: Witam, wiem że to posty z przed 10 miesięcy więc pytam czy jeszcze aktualne. Jestem w podobnej sytuacji jak większość. Walczę ze sklepem Marka-24.pl Od lutego tego roku odbijam się od rzecznika do policji, od policji do sądu, teraz jestem już po wizycie u prawnika i właśnie napisałam pismo do prokuratury. Na jakim etapie jesteście Wy i co można jeszcze zrobić?