Wpis z mikrobloga

Mirki miał ktoś może styczność ze sklepem internetowym dealstore.pl? Nigdzie nie mogę znaleźć opinii o tym sklepie. Ich fanpage ma zawrotną liczbę 59 fanów. Ceny mają naprawdę okazyjne ale za dużo jest tu znaków zapytania :/
#zakupyinternetowe #sklepyinternetowe
  • 56
  • Odpowiedz
Siema jak mówiłem tak wróciłem ;) Widzę, że coraz więcej ludzi poszkodowanych. Dobra i zła wiadomość, telefon doszedł cały, ale brakowało mi usb connector do Samsunga w paczce oraz trzeba było dopłacić 300 zł za cło. Więc te ceny okazyjne wyszły dla mnie na zero. W skrócie dostałem nauczkę, że nie patrzy się na okładkę. Gdy już zamówiłem telefon parę dni później zobaczyłem ten artykuł i żałowałem. Lepiej dopłacić te 200-300 zł
  • Odpowiedz
zakup iphona na stronie 4 lipiec - po miesiącu informacja, że przesyłki nie będzie - 29 sierpnia pieniądze z powrotem na koncie. taka przygoda z dealstore
  • Odpowiedz
@Ryo: Tragedia. Przestrzegam wszystkich. Telefon otrzymaliśmy po 2 m-cach - używany !!!!!!, nie zapakowany fabrycznie z wydajnością baterii 80 %. Oszuści, KŁAMCY i NACIĄGACZE !!! Mało tego trzeba zapłacić podatek VAT 23 % od ceny zakupu w Urzędzie celnym - 435 zł. !!!. Tam trafia przesyłka z Singapuru. Więc cena prawie jak za nowy. Uważajcie wszyscy !!! Utrudniony bardzo kontakt - bzdura o infolinii. Tylko raz ktoś odebrał i był bardzo
  • Odpowiedz
@TheCold: co słychać w sprawie ? Jak zrobić odstąpienie, proszę napisz szczegółowo ! Jak z nimi rozmawiać.
Mnie spotkało to samo, tyle że telefon po 2 miesiącach otrzymaliśmy i na dodatek używany. Też jakaś gwarancja wypisana ręcznie. Brak paragonu. Na jaki adres odsyłałeś i w jaki sposób . Proszę napisz. Dziękuję.
  • Odpowiedz
Dzień Dobry,

Nie rozumiemy całej sytuacji. Sklep cały czas działa, maile są odpisywane, telefony odbierane, przelewy wykonywane. Jeśli mimo to ktoś czuje się nieodpowiednio potraktowany bardzo prosimy o kontakt mailowy(kontakt@dealstore.pl) rozwiążemy każdą sytuację. W żadnym wypadku nie próbowaliśmy nikogo oszukać, wprowadzić w błąd.
  • Odpowiedz
mam nadzieję, że jak najszybciej powstaną konkretne prawne regulacje hamujące działalność takich *"pośredników"* jak *e-udanezakupy.pl*

- witryna udaje sklep internetowy, a defacto tylko pośredniczy w zakupie

- podana cena jest ceną netto, co nie jest wyraźnie zaznaczone przy cenie

- oprócz podatku VAT należy liczyć się z dodatkowami opłatami, takimi jak cło oraz przy zwrocie/reklamacji koszt przesyłki do Chin czy Singapuru oraz przy zwrocie utratę części pieniedzy, gdyż pośrednik może odliczyć swoją
  • Odpowiedz
@korium: u mnie podobnie. Telefon dotarł po ponad miesięcznej drodze. Musiałem opłacić cło. Po uruchomieniu bardzo mocno się nagrzewał więc zrobiłem mu szczegółowy test. Okazało się że jest to składak z 2016 roku który ma już ponad 150 cykli ładowania baterii. Sklep odpowiedział mi że ich magazynier się pomylił i że mam odesłać telefon do Chin i jak im zwrócą kasę to oni mi ją wtedy też oddadzą. To jest chyba
  • Odpowiedz
Kilka miesięcy temu kupiłem telefon cyfrowy za pośrednictwem strony marka-24.pl. Choć telefon dotarł do mnie nienaruszony i jak do tej pory sprawuje się nienagannie, nie poleciłbym nikomu korzystać z usług wspomnianego sklepu z kilku powodów.

Po pierwsze, zgodnie z informacją podaną w czasie składania przeze mnie zamówienia, telefon powinien był zostać zapakowany i nadany do kuriera w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia, co ostatecznie miało miejsce dopiero po 16 dniach. Kiedy
  • Odpowiedz
@Edee86: Witam, wiem że to posty z przed 10 miesięcy więc pytam czy jeszcze aktualne. Jestem w podobnej sytuacji jak większość. Walczę ze sklepem Marka-24.pl Od lutego tego roku odbijam się od rzecznika do policji, od policji do sądu, teraz jestem już po wizycie u prawnika i właśnie napisałam pismo do prokuratury. Na jakim etapie jesteście Wy i co można jeszcze zrobić?
  • Odpowiedz