Wpis z mikrobloga

Taka sytuacja na #allegro - kupiłem przedmiot, sprzedający po kilku dniach napisał maila, że z powodu błędu w dostawie takiego przedmiotu nie posiada i nie może mi wysłać. Pieniądze zwrócił bez problemu, bez upominania z mojej strony.
Dzisiaj dostałem maila od Allegro o potwierdzenie odstąpienia od umowy.
Oczywiście do odstąpienia od umowy z mojej strony nie doszło.
Potwierdzać to odstąpienie?
Domyślam się, że chodzi o zwrot prowizji.
Czy przy braku towaru u sprzedającego nie ma możliwości zwrotu prowizji sprzedającemu w inny sposób?
  • 4
@Malinozaur: nie ma właśnie dlatego sprzedający wybierają właśnie odstąpienie. Nie wiem czy to, że odstępujesz nie nakłada na Ciebie ostrzeżenia ale to może ktoś inny potwierdzi. Jeżeli nie nakłada lub nawet nakłada a Ci to nie przeszkadza to nic na tym nie tracisz, a sprzedający nie jest w plecy z kasą.