Wpis z mikrobloga

Witam, mam następujący problem z aplikacją iko a konkretniej nie mogę się zalogować na konto. Za każdym razem gdy wprowadzam swój (albo całkiem randomowy) nr klienta i hasło wyświetla się komunikat "Coś poszło nie tak... Nie można zrealizować tej operacji. Jeśli problem będzie się powtarzał skontaktuj się z bankiem" . Problem z tą aplikacją mam już od dobrego miesiąca, wcześniej działała normalnie, wiele razy próbowałem przeinstalować aplikację ale to nic nie pomogło. Dzwoniłem też 2x do banku ale pierwsza odpowiedź którą uzyskałem to taka że mam zainstalować najnowszą wersję aplikacji- AHA . Za drugim razem przyszła mi odpowiedź na maila że po ich stronie wszystko jest okej i że pewnie mam jakieś firewalle albo coś poblokowane. Problem w tym że nadałem wszystkie możliwe uprawnienia dla tej aplikacji a firewalla ani blockera żadnego nie posiadam. Mój telefon to xiaomi redmi note 4x. Bardzo proszę o pomoc. Wołam @EkspertPKO
#pkobp #iko
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Bolostolo, w takiej sytuacji warto zacząć od początku, czyli:
1. Odinstalować IKO z serwisu iPKO zakładka IKO > kafelek symbolizujący aplikację > usuń aplikację.
2. Odinstalować IKO z telefonu.
3. Przejść proces instalacji i aktywacji na nowo.
Powyższa kolejność jest ważna :)
  • Odpowiedz
  • 0
@ekspertpko dziękuję za szybką odpowiedź jednak za radą konsultanta już dawno usunąłem ze strony ipko wszystkie aplikacje. Ten brak możliwości logowania zrobił się z dnia na dzień :(
  • Odpowiedz
Jeśli nadal są problemy, prosimy o złożenie reklamacji - najlepiej w iPKO, zakładka "Wiadomości". Z poziomu wykopu, bez dostępu do danych klienta, nie jesteśmy w stanie pomóc.Analityk, który będzie miał dostęp do wszystkich informacji i narzędzi, powinien rozwiązać problem. Pozdrawiamy i przepraszamy za kłopoty.
  • Odpowiedz