Wpis z mikrobloga

Mirki miał ktoś kiedyś taką sytuację z #flixbus, że autobus się opóźnił ponad 2 godziny, a mimo to nie otrzymaliście zwrotu pieniędzy? Według prawa unijnego (https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/bus-and-coach/index_pl.htm) przysługuje mi zwrot pieniędzy i odszkodowanie w wysokości 50% ceny biletu), ale FlixBus nic sobie z tego nie robi, bo piszą, że przecież do miejsca docelowego dojechałem (co z tego, że z 2h35m opóźnienia), więc nawet zwrot pieniędzy mi nie przysługuje. Zgłosiłem sprawę do niemieckiego odpowiednika UOKiKU, ale zero odpowiedzi. Dzisiaj wysłałem reklamacje transakcji do banku, bo na szczęście płaciłem kartą. Jest coś co jeszcze mogę zrobić czy pozostało tylko czekać?
  • 14
@piti54: teraz to już nic, nie pracuję tam ;). Pisz przez stronę internetową, a jeśli nie ma odzewu, to dopchaj kolanem przez Facebooka - moderatorzy mają trochę inne dojścia do obsługi klienta i czasem są w stanie pomóc.
@mossak: Ok, dzięki. W sumie według smsa od flixbus autobus miał się spóźnić 110 minut. Teraz mi się przypomina że jeszcze czekaliśmy na przystanku na odjazd, więc można wnioskować o zwrot?
@piti54: Próbuj. Najlepiej napisz oficjalnie wyglądające pismo i wyślij przez stronę (chyba można pdfa załączyć), a potem napisz na Facebooku, może to przyspieszy.