Wpis z mikrobloga

#ps4 #bloodborne #gry
Przeszedłem bloodborna i muszę zapytać fanów tej nieudolnej podróby soulsów, co wy w tej grze widzicie. Klimat? Lepszy był w DemonSoulsach... Gra jest bajecznie łatwa, bo oparta na unikach. Broni tyle co kot napłakał a wygląd postaci straszny. Z broni palnej prawie w ogóle nie korzystałem (no oprócz ostatniego bossa) A najlepszą bronią okazała się broń początkowa (topór)
Gra jest bardzo kiepsko zoptymalizowana a kamera to jakaś czasami karuzela. System namierzania gorszy niż w DS.
Nie podobała mi się. Drugi raz nie zagram.
JapanStudio niech robią DemonSouls2
#zalesie
  • 42
Gra jest bajecznie łatwa


@yorimo: We got a badass over here
Wrażenia dotyczące trudności są oczywiście subiektywne, ale mam wrażenie, że próbujesz na siłę pokazać jaki jesteś alternatywny. Rozumiem, że poczwary typu Defiled Watchdog of the Old Lords, Defiled Amygdala, Loran Darkbeast, Orphan of Kos czy Martyr Logarius pokonałeś za pierwszy razem, skoro gra jest "bajecznie" łatwa?

Broni tyle co kot napłakał


Szczerze preferuję 26 unikalnych i dopracowanych broni niż 100+,
@salceson_bialy: zielonko. To jest moje zdanie i nie zasługuje na miano zajebistej. Widać, że twórcy chcieli zrobić takie drugie dzieło Demon Souls i moim zdaniem wyszło "tak se"
Widać, że wzorowali się na swoim sukcesie z DS.
@JetFuelCantHurtNonexistentBeings: Za pierwszym razem... Z żadnym nie miałem trudności...tylko z ostatnim co wstał z wózka :) Podchodziłem z 3 razy
Grę skończyłem na 102 poziomie... W połowie gry miałem już 90 lvl i późniejsze staty już są bezsensu..(chyba że na pvp) Mając 50życia i 40 wytrwałości za proste.
Pewnie w ng+ byłoby wyzwanie...ale niestety nie mam ochoty.
@yorimo: Nic dziwnego że gra wydała ci się prosta skoro grałeś wcześniej w demon/dark souls. Przecież we wszystkich tych grach walka wygląda praktycznie tak samo i tylko dochodzi wyuczenie się schematu bossów.
@yorimo: no jak kończyłeś grę na 102 poziomie to się nie dziwie, ze była łatwa xD spróbuj sobie teraz włączyć ng+ i przejść na tym levelu dodatek. Chociaż pewnie wtedy będzie płacz, że NIESPRAWIEDLIWA GRA CIONGLE MNJE ZABIJAJOM
@Im_from_alaska: Po obudzeniu się 2 raz na ng+ próbowałem wlecieć na tego 1 bossa na moście...rzeczywiście życie mu uchodziło jak by chciało a nie mogło...dlatego na pewno byłoby wyzwanie...jednak nie chce mi się.
@Im_from_alaska: Wiesz, generalnie pewnie masz rację, oczekiwałem większej trudności..ale tymi unikami cała trudność rozprysnęła się na dobre. W Demonach czy Dark soulsach była waga postaci, jej ruchy ograniczone przez nasz pancerz czy broń. Turlanie się z ciężką bronią z pancerzem było niemożliwe. Ogólnie więcej statów i współczynników na wygrywanie....
@JetFuelCantHurtNonexistentBeings: Słuchaj...dla mnie to był prosty boss, nie chce mi się dyskutować o tym czy rzeczywiście 50% czy 10...Chcesz live'a z tego jak gram? Przeszedłem go za 1szym razem i nie sprawił mi trudności. Tyle.
Powtórzę się raz jeszcze. Bloodborne ma system uników, który jest kluczem a zarazem łatwym sposobem na przejście gry. Brak obrony w sensie tarcz czy parowania jest dla mnie dziwny. Gra od początku nagradza nas po stracie
Rozumiem, że poczwary typu Defiled Watchdog of the Old Lords, Defiled Amygdala, Loran Darkbeast


@JetFuelCantHurtNonexistentBeings: ale po co wymieniasz bossów, o których powiedzieć opcjonalni to za mało. Większość, która kończy grę o nich nawet nie słyszy.

Tak generalnie, dyskusje na temat trudności w soulsbornach są zazwyczaj jałowe. Przyjdzie soulsowy weteran albo gość overpowered przez całą grę i próbuję dyskutować na temat trudności. Ktoś odważył się powiedzieć, że boss X sprawił mu