Wpis z mikrobloga

Mirki #pytanie #poradaprawna #prawo #allegro przedstawie Wam sytuacje: Powód otwarcia sporu Allegro:
Witam,

W zasadzie mógłbym zaznaczyć 3 powyższe opcje:
1. otrzymałem zamówienie niezgodne z opisem,
2. otrzymałem niekompletne zamówienie,
3. przedmiot jest uszkodzony.

Ad. 1. Towar jest niezgodny z opisem. W ofercie napisane jest "gwarancja do 11.2018" co jasno dało daje do zrozumienia, że telefon ma 6 miesięcy, ponieważ Apple daje rok gwarancji na swoje produkty (informacja w załączeniu). W dniu dzisiejszym (22.06.2018) byłem w autoryzowanym punkcie firmy Apple (Salon iSpot Galeria Bałtycka - iSpot Apple Premium Reseller Gdańsk) gdzie powiedziano mi, że telefon został aktywowany 14.11.2016 (czyli ma już 17 miesięcy) i nie ma prawa do żadnej gwarancji. Co więcej, telefon nie ma gwarancji nie tylko, że względu na swój wiek, ale również na ingerencje użytkownika w ekran urządzenia, który został wymieniony na nieoryginalny.
Ad.2. W ogłoszeniu napisane jest, że użytkownik X sprzedaje fabryczny komplet urządzenia. W przesyłce zabrakło
-Przejściówka ze złącza Lightning na gniazdo słuchawkowe 3,5 mm.
Ad.3. W ofercie napisane jest "Telefon sprawny z gwarancją do listopada 2018." - niestety telefon nie jest sprawny. W związku z tym, że telefon miał wymieniany wyświetlacz na nieoryginalny (o czym nie ma mowy w treści ogłoszenia) ma problemy z dotykiem. W ciągu parunastu godzin nie mogłem zrobić z urządzeniem dosłownie nic, ponieważ dotyk odmawiał posłuszeństwa.
Dodatkowo, telefon został wysłany na inny adres niż prosiłem w formularzu allegro. Co robić? Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości w sporze, SMS, e-maile. Allegro grozi palcem, ze jeżeli nie da odpowiedzi to ograniczy mu prawa na Allegro
  • 3
  • Odpowiedz
Allegro grozi palcem, ze jeżeli nie da odpowiedzi to ograniczy mu prawa na Allegro


@czeczen38: Ale mu w pięty pójdzie.

A w grę wchodzi rękojmia. Pierwsze co możesz zrobić, to piszesz i wysyłasz mu poleconym pismo z odstąpieniem od umowy.
  • Odpowiedz
Sprzedawca nie odpowiada na wiadomości w sporze, SMS, e-maile


@czeczen38: Jeżeli sprzedający nadal nie odpowiedział na Twoje zarzuty w prowadzonej dyskusji, podaj nam w wiadomości prywatnej Twój login i numer oferty. Przyjrzymy się temu i w razie potrzeby będziemy interweniować.
  • Odpowiedz