Strefa Tempo 30 truje ludzi i spowalnia podróż. Z badań wyszło nie to, co powinn
Strefa ograniczenia prędkości w mieście do 30 km/h zwiększy emisję spalin i wydłuży czas dojazdu wynika ze skomplikowa
adminek84 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 146
- Odpowiedz
Strefa ograniczenia prędkości w mieście do 30 km/h zwiększy emisję spalin i wydłuży czas dojazdu wynika ze skomplikowa
adminek84 z
Komentarze (146)
najlepsze
Gdyby chodziło o ekologię to w Warszawie plany kolejnych etapów SCT nie banowałyby samochodów benzynowych z
@Cogito-sum: Car Sharing nie wyszedł bo działał tylko jak były dopłaty. W normalnych warunkach okazało się, że ekonomicznie mało komu się to zepnie.
Najlepsze w tych strefach Tempo 30 jest to, że one juz sa praktycznie w większości polskich miast i ulice którymi można jechać 50 km/h to praktycznie tylko łączniki między innymi osiedlami. Zaraz wpadną na pomysły, że
- ktoś może potrzebować więcej metrażu niż kawalerka
- ciężko jest zrobić zakupy dla wieloosobowej rodziny w żabce
- auto to często nie wybór a konieczność
- bolty/wolty/ubery są tańsze bo łamią prawo
Nie dziwne że wszystkie "liberalne" miasta po kilku kadencjach zaczynają przypominać ściek, jak ludzie
@8kiwi: Osobiście nazwałbym to jeszcze inaczej, po pierwsze ci ''progresywni'' wcale nie są progresywni tylko wręcz przeciwnie cofają nas w rozwoju jako społeczeństwo. Po drugie to nie jest nawet chłopski rozum a coś znacznie gorszego, julki na przykład chcą pewnych rzeczy bo one tak czują.
Komentarz usunięty przez autora
Urzędnicy na wstępie powtarzali wielokrotnie że nie decydujemy o tym czy wprowadzić czy nie tylko w jakiej formie xD
w artykule jest mowa o 'skomplikowanej symulacji' a normalne badania mają normalne badania powietrze czujnikami jakości powietrza.
Różnica taka, że skomplikowana symulacja wykazała wzrost zanieczyszczenia a badania rzeczywiste wykazują spadek zanieczyszczenia. Również badania organoleptyczne (czyli własnym nosem) wykazują, że w strefie powietrze jest czystsze niż na drogach tranzytowych.