Szukam kogoś do wspólnego projektu w #unity ja bym był tym co robi że działa ktoś że wygląda czyli ktoś into grafika. Jaki mam pomysł? Po pierwsze ma być to małe i nie wymagające tysiąca modeli i skryptów aby nie skończyć na planach a faktycznie coś zrobić. Co do pomysłu można razem uzgodnić bądź połączyć jakieś nasze istniejące, tutaj mogę opisać jeden z nich: prosta gierka 3d, low poly(albo inny styl kto co lubi), płaski teren z minimapą na której widzimy gdzie możemy znaleźć przedmioty + fale przeciwników (np zombie których byłoby kilka typów szybki, eksplodujący itp), cel - przetrwać jak najdłużej, zalety takie że gra składała by się z kilkunastu modeli: kilka przeciwników, główny gracz, kilka modeli otoczenia(skrzynia, bronie) co znacznie zwiększa szanse na ukończenie ( ͡°͜ʖ͡°).
Jeżeli ktoś chętny zapraszam na PW, jeśli nigdy nie miałeś styczności z unity nic nie szkodzi sam dopiero się chwile w nim bawię :D!
Czas Teraz w okresie letnim będę miał sporo czasu na grę myślę że czasami nawet po kilka h dziennie więc można prężnie działać :)
Co ja umiem? Osobiście nie mam żadnej skończonej gry w unity dlatego chce to zmienić, mam za to skończone inne w pełni napisane przeze mnie na własnym silniku ( https://play.google.com/store/apps/developer?id=Piotr+T. ), oraz kilka projektów w unity które możecie znaleźć na moim githubie ( https://github.com/TPiotr ) dla przykładu generator z podstawowymi narzędziami do tworzenia terenów w stylu low poly.
@Naxster: Nie widzę sensu robienia całej gry na papierze skoro nie wiem czy ktokolwiek będzie chętny na współprace a wiem że samemu z taką ilością grafiki nie podołam, plus końcowy pomysł trzeba dostosować do wspólnych możliwości aby nie rzucić się z motyką na słońce i nie skończyć na samym pomyśle (przynajmniej takie moje odczucia ¯\_(ツ)_/¯ ). W branży fakt są to dwie osoby tak samo jak np programista narzędzi a
Szukam kogoś do wspólnego projektu w #unity ja bym był tym co robi że działa ktoś że wygląda czyli ktoś into grafika. Jaki mam pomysł? Po pierwsze ma być to małe i nie wymagające tysiąca modeli i skryptów aby nie skończyć na planach a faktycznie coś zrobić. Co do pomysłu można razem uzgodnić bądź połączyć jakieś nasze istniejące, tutaj mogę opisać jeden z nich: prosta gierka 3d, low poly(albo inny styl kto co lubi), płaski teren z minimapą na której widzimy gdzie możemy znaleźć przedmioty + fale przeciwników (np zombie których byłoby kilka typów szybki, eksplodujący itp), cel - przetrwać jak najdłużej, zalety takie że gra składała by się z kilkunastu modeli: kilka przeciwników, główny gracz, kilka modeli otoczenia(skrzynia, bronie) co znacznie zwiększa szanse na ukończenie ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Jeżeli ktoś chętny zapraszam na PW, jeśli nigdy nie miałeś styczności z unity nic nie szkodzi sam dopiero się chwile w nim bawię :D!
Czas
Teraz w okresie letnim będę miał sporo czasu na grę myślę że czasami nawet po kilka h dziennie więc można prężnie działać :)
Co ja umiem?
Osobiście nie mam żadnej skończonej gry w unity dlatego chce to zmienić, mam za to skończone inne w pełni napisane przeze mnie na własnym silniku ( https://play.google.com/store/apps/developer?id=Piotr+T. ), oraz kilka projektów w unity które możecie znaleźć na moim githubie ( https://github.com/TPiotr ) dla przykładu generator z podstawowymi narzędziami do tworzenia terenów w stylu low poly.
#gamedev #grafika3d
Poza tym szukasz dwóch osob, modelera i animatora. Tak zaznaczam z gory
Albo wystarczą te z mixiamo :d.