Wpis z mikrobloga

#bzwbk #android #samsung #bzwbk24
Pytanie do posiadających apkę BZWBK24 i telefon na androidzie. Macie problem z dodaniem zaufanego urządzenia mobilnego? Mój problem pojawił się jakieś parę tygodni temu, po zmianie hasła nie mogłem w ogóle się zalogować w aplikacji BZWBK24. Usunąłem więc zaufane urządzenia z panelu konta, przy okazji pozbyłem się starych i nieużywanych urządzeń. To działanie plus zdaje się aktualizacja aplikacji pomogło, bo mogłem bez problemu się zalogować, ale od tamtej pory nie mogę dodać żadnego urządzenia jako zaufane. Odpada mi więc płatność blikiem, z której to dość często korzystałem jak i podgląd na stan konta bez konieczności logowania się.
Kontaktowałem się z infolinią, za każdym razem czekałem parę minut bo konsultant musiał sięgać po poradę kogoś z działu informatycznego, za każdym razem dostawałem polecenia by odinstalować i ponownie zainstalować aplikację, co nie pomagało. Na koniec dostałem informacje, że u nich działa ( ͡º ͜ʖ͡º) i bym próbował ponownie w wyżej wymieniony sposób, bo może zaskoczy w końcu. Próbowałem również dodać do zaufanych inne, stare telefony, lecz bez efektu.
Teraz nie wiem, czy to przez aplikację, czy coś się przestawiło na urządzeniu w zezwoleniach aplikacji, czy też coś zupełnie innego związane z bezpieczeństwem telefonu nie pozwala na rejestrację.
Dodatkowo nie mogę się zalogować na innej aplikacji - bossaMobile.
Urządzenie jakie mam to Samsung S9. Dla testów zainstalowałem i skonfigurowałem GooglePay i wszystko działa. Nie wiem więc, że tak powiem, gdzie i co się wysrało ( ͡° ʖ̯ ͡°) . Mam co prawda podejrzenie - nie mogę ponownie dodać urządzenia, które już usunąłem z panelu usług BZWBK na koncie, bo coś tam blokuje ponowne dodanie, ale to tylko moje przemyślenia.
  • 5
@Zespol_BZWBK: Dziękuję za odpowiedź. Parę minut temu zadzwoniłem, powiedziałem co nie gra i by przekazali sprawę do działu IT. Pan po drugiej stronie potwierdził, że coś jest faktycznie nie tak z moim profilem. Mają się kontaktować prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.