Wpis z mikrobloga

@lyman11: Tylko że ludzie w tym przypadku oceniają trailer a nie rozgrywkę. W dodatku oceniają przez pryzmat pierwszego trailera który był no esencją z klimatu. Wysoko Redsi zawiesili sobie poprzeczkę. :)

Ja ze swojej strony polecam każdemu krytykowi spróbować choć by w prostym opisie/scenariuszu/skrypcie spróbować poprawić albo stworzyć swój wymarzony trailer. Z chęcią poczytam. Może nawet się wypowiem na jego temat ;)
@lyman11 ja #!$%@?, byli eksperci od himalaizmu, nagle wszyscy się Cyberpunkiem zajmują itd xD wielka debata narodowa odnośnie gry #!$%@? (nie do Ciebie personalnie)

Trochę dziwi mnie to #!$%@? o to, zwłaszcza że to tylko trailer
@piekielnieinteligentny: Poszedłeś trochę za daleko w interpretacji mojego komentarza :). Chodziło mi raczej o to żeby krytyka była bardziej kreatywna. Łatwo jest pokazywać palcem mówiąc to jest dobre, tamto nie. A najlepszym sposobem żeby docenić czyjąś pracę jest spróbować ją wykonać samemu. Inaczej mówiąc skoro tylu krytykujących wie jak powinien ten trailer wyglądać to niech to np opiszą. Wskażą ich zdaniem błąd i powiedzą jak go naprawić. :) Jestem ciekaw ich
@loczyn: Może to faktycznie błąd, ale nie zmienia to faktu, że był po prostu lepszy. Nie wiem czy powstanie kiedyś kolejny trailer który przebije ten pierwszy - raczej nie. Więc można się przygotować psychicznie do tego że kolejny też będzie słabszy.

BTW Skoro ludziom się podobał klimat pierwszego trailera, to trzeba było iść tą drogą. Niemożliwe żeby wypuszczali trailer i nie analizowali feedbacku.
@mrq:

ale nie zmienia to faktu, że był po prostu lepszy.


Dla mnie był np. ultra #!$%@?, bo reżyserii tam nie było wcale, fabuły tym bardziej, a design elementów mi się nie podobał. No i nie przedstawiał tej gry o której opowiadali Redzi lata wcześniej.
Więc mamy słowo przeciwko słowu.

BTW Skoro ludziom się podobał klimat pierwszego trailera, to trzeba było iść tą drogą. Niemożliwe żeby wypuszczali trailer i nie analizowali
@loczyn: Czekaj o którym trailerze mówisz? Że pierwszy był bez reżyserii?

Mamy odmienne zadania. To dobrze :).

Ja na przykład świetnie się bawiłem przy pierwszym nowym deusexie (human revolution) klimacik do dziś mi przypomina soundtrack (genialny). Nie wydaje mi się żeby to była klapa.

Co do Blade Runnera mówisz o nowym filmie? Z pewnością zarobił na siebie. Był troszkę inny (jak wszystkie nowe filmy) ale akceptowalny.
@mrq:

Mamy odmienne zadania. To dobrze :).

No dobrze. Redzi mieli chyba podobne zdanie do mnie i już z Platige Image nie pracują :P

Ja na przykład świetnie się bawiłem przy pierwszym nowym deusexie (human revolution) klimacik do dziś mi przypomina soundtrack (genialny). Nie wydaje mi się żeby to była klapa.


Ja nie mówię o Twoich odczuciach, tylko o finansach. Cyberpunk sprzeda się 10x lepiej jak DE.

Co do Blade Runnera
@loczyn: Musisz znać jakieś cyferki o których nie wiem, bo nie znam ich finansów. Szukać mi się nie che więc uwierzę ci na słowo.

W sumie to dziś nie istotne jest czy gra jet dobra czy nie, tylko ile się właduje w marketing. Moje myślenie jest bardzo proste :) Jeśli gra jest dobra to się też musi dobrze sprzedać. Wiem, to naiwne.

Trailery podciągnął bym pod budżet marketingu :)

Jak tak