Wpis z mikrobloga

@johnnyasdf: i nie zapominajmy o Cainhurst (ʘʘ) Ale jaram się też niesamowicie po tym trailerze.

I pomyśleć, że ludzie zarzucają grom FromSoftu brak fabuły, gdzie każdy element lokacji opowiada jakaś historię


Niestety to już jest trochę wina tego w jaki sposób teraz gry są opowiadane i robione. Graczy trzeba prowadzić za rączkę, dając znaczniki na mapach, a także jasne instrukcje. Tak samo jest z fabułą, teraz wszystko
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@splndid:

Graczy trzeba prowadzić za rączkę, dając znaczniki na mapach, a także jasne instrukcje.


Doskonale Cię rozumiem. Dla mnie idealny pod tym względem był Morrowind, gdzie nie było żadnych znaczników ale bardzo precyzyjne instrukcje od npc zapisywane w dzienniku: "idąc z tego miasta, idź prosto aż dotrzesz tam i tam, potem skręć tam etc" - dokładnie tak jak w życiu gdzie kiedy ktoś Cię o coś prosi to nie zaznacza Ci
@GdzieJestBanan: boję się trochę tego jak przemodelują mechanikę śmierci, bo na trailerze typek wstawał od razu (?) w miejscu gdzie padł, nie wiem jak to ma działać. ale ciekawie wyglądała ta linka i scena, gdzie skradał się przy ścianie. jakby stealth był realną opcją to w ogóle miud ( ͡° ͜ʖ ͡°)