Wpis z mikrobloga

Mirki ktoś miał i może coś powiedzieć o poniższych motocyklach?
Wczoraj sprzedałem dotychczasowy GSXR 600 i chciałbym coś innego.
Budżet myślę, że z 15k PLN. Koło tego chciałbym się kręcić. Jest to maksymalna kwota, chętnie jak bym coś trafił taniej.


Wstępne chciałem GIXA 750 k4/k5 ale k4 jakoś mi ciężko znaleźć takiego co mi się podoba, k5 w dobrym stanie napina budżet.
Ktoś miał coś z poniższej grupy i powie mi na co zwracać uwagę, jakieś typowe bolączki, wady fabryczne?
GIX 750 K3 - opcja budżet bo miałem takiego ale 600
GIX 750 K4
GIX 750 K5
R1 RN12 - 2 big niby poprawiony prawda to? Magneto się sypie rozwalając silnik prawda to?
CBR 954 - pękający blok przewija się przez fora, więcej nie wiem.
Chyba że jest coś innego w tych pieniądzach wartego uwagi w pojemności większej niż 600cm.
Co byście z tej grupy wybrali?
#motocykle
  • 10
@WiewiurPL: czemu nie CBR600/1000RR?
CBR600RR jest bardzo cywilizowana i ma nawet "duży" dół jak na 600ccm. Miałem PC37 i bardzo polecam. Swoją w dobrym stanie sprzedałem jakoś 2 lata temu za ok. 12tyś - miała do wymiany tarcze z przodu i łożysko główki ramy.
@WiewiurPL: No to nie masz wyjścia jak pójść w 1000RR. 600RR to jedna ze słabszych sportowych 600, chociaż nadrabia prowadzeniem i wygodą podróżowania (chyba, że masz ponad 185cm). Z tym budżetem możesz spróbować 1000RR, ew. przemęczyć się do jesieni i wtedy zaatakować.
PS: tak, CBR_RR z lat 04-07 to najładniejsze motocykle sportowe ( ͡ ͜ʖ ͡)
@mirasek69: no widzisz u mnie sport wykorzystany na maxa. Stąd chęć przesiadki na 750/1000.
Wiem że Hondy słyną z liniowej charakterystyki i nigdy nie było najmocniejsze więc w tej marce tylko 1000 w grę wchodzi.
@WiewiurPL: Potwierdzam z autopsji. Konie w CBRce rozwijają się bardzo liniowo. Ja akurat to lubiłem ale koledzy właśnie z GIXów czy Kaw zarzucali Hondzie emeryckość i brak czegoś w rodzaju "turbo" po rozkręceniu. No i mieli rację.
@WiewiurPL:
K1-K3 to ta sama geometria bez względu na pojemność, wg mnie równie dobrze możesz rozważyć litra. Te modele to chyba ostatnie jeszcze w miarę wygodne gixy.
954 pęka sobie w jednym miejscu ale to się spawa i się jeździ, poza tym bardzo wygodny sprzęt, bije K1-K3 na głowę.
W tych rocznikach to już każde moto może mieć swoje problemy, ja bym szukał gixa lub 954, mają ich potencjalnie najmniej.

Gx