Wpis z mikrobloga

  • 256
#budownictwo #czujedobrzeczlowiek #truestory
Mirki i Mirabelki, dziś jestem dumny z siebie jak paw, gdyż, iż, ponieważ sam własnymi rękami 2miesiące temu rozebrałem stary budynek gospodarczy i na jego miejscu stawiam swój własny dom, swoimi rękami... z budownictwa jestem totalnym laikiem, dziękuje internetowi, że jest w nim tyle poradników. Ławę fundamentową traktuję jako duży skok do przodu, zobaczymy co przyniosą kolejne etapy.
Matril - #budownictwo #czujedobrzeczlowiek #truestory
Mirki i Mirabelki, dziś jestem ...

źródło: comment_YSKMgQfwYtQ2AH4yUuTkjuSFbAun7kNL.jpg

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
via Android
  • 22
@dramatdramatyczny zobaczymy :D dałem sobie 3lata na zrobienie tego domu.. w tym roku planuje pokryć dachem. Oczywiście, dachu nie będę robić sam bo to zbyt ważna rzecz. Na dzień dzisiejszy wydałem 15tysięcy, przyłącza, zbrojenia, beton, bednarka, projekt i geodeta.
  • Odpowiedz
via Android
  • 14
@ele_ktryk_ 164m^2 powierzchni mieszkalnej i jakieś 224m^2 gabarytu budynku. @StefanBadyl sobie buduje, zrobiłem takie zbrojenie, że gość od betoniarki aż cmokał.. 15lat beton leje, a mówi że takie zrobiłem belki, że blok utrzyma. Ciężko słupy było osadzać, bo nogami trzymałem słup. Lewą ręką poziomnicą łapałem piony i prawą ręką spawałem żeby było równe. Chociaż popełniłem błąd, bo powinienem słup zalać na 0,5metra i do niego wiązać, a ja poleciałem od razu ze
  • Odpowiedz
via Android
  • 22
@ele_ktryk_ na zdjęciach zawsze wszystko mniejsze ( ͡° ʖ̯ ͡°) @StefanBadyl dziękuje, jak będą postępy to postaram się nimi dzielić :) jutro przywiozą bloczki do murowania(nigdy nie murowałem) ale betoniarką umiem operować. Zacznę murować za 3dni.. nikt mnie nie goni, a lepiej niech on sobie tam zastygnie(czyli dzisiaj, jutro i po Bożym Ciele w piątek zacznę murowanie)
  • Odpowiedz
@Matril: projekt z gotowca? Jaka nazwa?

Gratulacje decyzji. Jak niema ciśnienia z czasem, to spokojnie go sam postawisz :) dziś wszystko jest @ YouTube :)