Wpis z mikrobloga

@tomasz-terlecki: @MEGATOMEK: niestety ale wiekszość konsumenckich modeli to chłam, który ma szansę pęknąć lub paść w inny mało fajny sposób po czym w autoryzowanym serwisie dowiesz się, że to twoja wina.
Serie biznesowe polecam, przy czym niestety jest to wydatek spory, jeśli celujesz w nowe. (lenovo t-series albo dell latitude albo hp probook
@MEGATOMEK: w rodzinie ktoś kupował 1.5 roku temu asusa za 3700, sprzedawca w euro rtv adg reklamował, że ma specjalnie skonstuowany zawias połączony przez całą szerokość poniżej matrycy więc "już nie pęka". Pękł po kilkunastu miesiącach.
Jako że w międzyczasie sporo słyszało się o akcjach typu "wysłałem do centralnego serwisu w Niemczech asusa z pękniętym mocowaniem zawiasu, odesłali bez naprawy z diagnozą że wina użytkownika i w dodatku z ukruszonym rogiem