Wpis z mikrobloga

@PomaranczowyKrol: Aha. Rozumiem, ze to z wlasnego doswiadczenia. Zapytam tez po raz kolejny. Sporo tych C5 miales ? Zgaduje,ze nie.

C5 jest trudne w naprawach? Da sie tanio , duzo i na wypasie. I wcale nie musi byc drogo w eksploatacji. Niekoniecznie tak tanio jak w lanosie, ale nie zrujnuje to nikomu portfela.

Nie pisz bzdur , bo nie masz pojecia o czym mowisz. A jeszcze Ci ktos jest gotow uwierzyc.
@bigger: @mv-agusta: Jezdze 4 biegowym automatem, Opel Omega, jak dla mnie jest ok. Z pod swiatel da sie startowac naprawde dynamicznie, na trasie i autostradzie brakuje piatki, no ale nie ma jakiegos dramatu, przynajmniej dla mnie - trzymam sie ograniczen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale uczciwie przyznaje - doswiadczenie z roznymi autami mam bardzo male.

Jak chcesz skrzynie leniucha to warto zajrzec na forum/allegro ile kosztuje
@DryfWiatrowZachodnich: Ten automat jest ok. Ale im wiecej biegow tym lepiej. Dodatkowo jest wygodny, ale wolny. Kastruje bardzo mocno osiagi tego silnika. A manuale w 3.0 byly tylko do ktoregos roku. Zreszta w aucie tego typu manual jest troche bez sensu. Za to niezajebliwy jest .
W co by mial te 8k tam wsadzic?


@bigger: Na starcie moga byc dojechane: chlodnica klimy, rozrzad (tu wiadomo, ze trzeba robic), jakas elektryka mala, lozyska pewnie, jakies klocki, olej I filtry, nalezy rozebrac I sprawdzic podszybie, przeguby I teleskopy. A I przewody wszelkiej masci, zawsze cos sie zwali. reczny lubi sie zerwac, do tego ten wydech...

Przebieg mi sie nie podoba jak na lpg. Ogolnie auto do sprawdzenia koniecznie przez
@mv-agusta jechalbym ogladac, oprocz podstawowych rzeczy sprawdz hydro- bardzo prosto, dajesz auto najwyzej jak mozesz i gasisz. Patrzysz czy opada, zdrowe hydro nie powinno drgnac, jak opada powoli to lipa