Wpis z mikrobloga

"Tip #rodo na siłownie za friko:
Jeśli dany obiekt ma ofertę, że pierwsze wejście za darmo, korzystacie z niego, a następnie korzystacie z prawa do zapomnienia,
Następnego dnia to samo (σ ͜ʖσ)"

#heheszki #mikrokoksy
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gientkaszyja: niestety nie zadziała. W momencie nawiązania pierwszej umowy bezpłatnego skorzystania z usługi na potrzeby m.in. skarbowe etc. (paragon za 0zł) takie podmioty (siłowanie) mają prawo do wyłączenia tych danych z obowiązku usunięcia,
ale nice try - też na to wpadłem ;)
  • Odpowiedz
@test30 przedsiębiorstwa chyba mają prawo trzymać dane niezbędne do procesu realizacji usług. Jeżeli jest promocja, że możesz raz na rok wejść za friko to oni przez rok mogą trzymać dane
  • Odpowiedz
@gientkaszyja: Swoją drogą, #!$%@?ąc od tych wszystkich wyłączeń (typu, że musi to zostać jako dowód księgowy) to można byłoby stworzyć hash z danych użytkownika, wymazać jego dane, a następnie każdego nowego klienta porównywać z starymi hashami. Hash wg mojej wiedzy nie byłby daną osobową. Jeżeli hash z danych nowego klienta istnieje w bazie "hashe, które wykorzystały promocję", to znaczy, że klient nie może skorzystać drugi raz z promocji.
  • Odpowiedz
@zwierzak40: i tak to się rozwiązuje. Funkcja #!$%@?ąca działa w jedną stroną więc nie jesteśmy zdolni odczytać kliienta, ale nowego jesteśmy w stanie porównać z hashami
  • Odpowiedz