Wpis z mikrobloga

@Dudek89 Cześć. Wysyłasz najpierw maila ze zgłoszeniem na support@ibuygou.com
Po ang opisując usterkę, dołącz foto/video które usterkę pokazuje, podaj swoje dane i swojego zamówienia i czekaj na odpowiedź z serwisu.
@Ibuygou: super ;) z gory dziękuję za przyszłą pomoc. Czytam wątki na necie, koniec końców nie bardzo nawet wiedzą w czym jest problem, czy moduł wi-fi czy płyta główna.
@Ibuygou: ""Niestety nie jest to problem software, a hardware znany wśród innych sprzętów z IC od Qualcomm. Cierpią na to 1+1, Samsungi i parę innych sprzętów.

Brak WiFi, Bluetooth i MAC 20.00.00.00.00.... to uszkodzenie układu WCN3680B - driver WLAN i BT. Układ nie jest specjalnie drogi (ok 5$), ale jego wymiana to już wyzwanie. Bez solidnej stacji lutowniczej IR nie ma się za to co brać.""

Takie coś znalazłem na necie,
@Ibuygou: i jeszcze mam prośbę, czy dobrze pamiętam, że Rok gwarancji był standardowo a drugi rok się dokupywało za 5$ w 2016r i dopiero ok marca 2017 zmieniło sie to? Bo pewny jestem, że dwa lata gwarancji miałem.
@Dudek89 ja niestety nie mogę określić czy to się nadaje czy nie na gwarancję. Ale dobrze pamiętasz gwarancja była za 5$ potem się to zmieniło. A pod koniec 2017 dwuletnią EU dostajesz przy każdym zakupie.