Aktywne Wpisy
d4wid +107
Powiedzcie mi, jak to trzeba być takim ignorantem, żeby wstawić post, że jego kot ma pękniętą miednicę, bo sobie go wypuszcza na dwór i nie widzieć korelacji, że kot=podwórko=śmierć?
Nie wiem, czy to kwestia wychowania czy po prostu posiadania wybujałego ego, że on wie lepiej.
Sama nazwa Kot Domowy już dużo mówi. Kot niszczy ekosystem. Te ptaszki co ćwierkają, inne mniejsze zwierzęta giną, bo ktoś wypuszcza drapieżnika.
Ja na przykład jak się
Nie wiem, czy to kwestia wychowania czy po prostu posiadania wybujałego ego, że on wie lepiej.
Sama nazwa Kot Domowy już dużo mówi. Kot niszczy ekosystem. Te ptaszki co ćwierkają, inne mniejsze zwierzęta giną, bo ktoś wypuszcza drapieżnika.
Ja na przykład jak się
arkan997 +164
Mam problem dotyczący wentylatora chłodnicy w Peugeot 206( 2000r. benzyna 1.1).
Wymieniłem wentylator na nowy, czujnik temperatury na nowy, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są sprawne.
Gdy wyciągnę czujnik temperatury podczas gdy samochód pracuje, wentylator od razu się załącza na najwyższych obrotach oraz na liczniku miga lampka STOP (czyli prąd dochodzi do wentylatora).
Rozebrałem także zielony przekaźnik w bezpiecznikach pod maską, który jest od wentylatora i gdy dotknąłem kowadełka to wentylator też się załączył. (Mam rozumieć że przekaźnik też do wymiany?)
Nie mam pojęcia co może być przyczyną tego że wentylator nie załącza się powyżej 90 stopni.
Miał ktoś podobny problem lub zna się w miarę na elektryce i kojarzy co może być nie tak?
Słyszałem też, że wina może być w BSI i najlepiej go wymienić - co Wy na to?
Zdjęcia skrzynki bezpieczników pod maską oraz pod kierownicą w komentarzach.
#peugeot #mechanikasamochodowa #wentylator #pomocy #naprawasamochodow #peugeot206
przed chłodnicą były dwia rezystory termiczne/opornice/ch*j wie jak zwac.
jeden sterował wysokimi obrotami, drugi wolnymi.
jak jeden się spali to jego "bieg" nie działa.
może jest podpobnie u Ciebie.
Rozumiem. Jak to w ogóle wygląda? Gdzie to szukać? Jakieś Gonwo się popsuło i teraz szukaj po całym samochodzie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Po prostu nie chce wydawać pieniędzy na mechaników jeśli by się okazało że to jakaś duperela.
sprawdź czy jest tam jeden, czy dwa rezystory.
a haynes to taka książka (206 to popularny samochód, więc będzie w internetach dostępna. instrukcja napraw i schematy elektryczne są w niej)
a sam rezystor to coś takiego:
https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/2514206-rezystor-wejzciowy-silnik-wentylatora-chlodnicy-maxgear-57-0093/
w tym czymś jest bezpiecznik termiczny
Ok, dzięki wielkie za informację. A To gdzie mam tego szukać? Przy chłodnicy od razu? Nic tam nie widziałem.. Pewnie będzie gdzieś obok czujnika temperatury, zaraz się zarejestruje i zobaczę te schematy. Może coś z tego wyjdzie ( ͡º ͜ʖ͡º)
miernik i badaj, nie wykluczone, że to właśnie przekaźnik w bezpiecznikach jest wywalony
https://motofocus.pl/informacje/nowosci/11123/naprawiamy-z-texa-peugeot-206-rozwiazanie
Ja mam bez klimatyzacji.. Inna w ogóle wtyczka. Poczytam i poszukam, a może znajdę. popatrzę czy nie ma nigdzie tych rezystorów ( ͡º ͜ʖ͡º)
Bo są 4 opcje do wybrania.
Serwisant
Produkcja OEM
I coś tam jeszcze..