Aktywne Wpisy
Lewusx +117
Chłop 10 lat trenował, a ponad 3 lata kuł dupsko dla kawałka kartonu którego 99% nie zrozumie.
Chłop codziennie musi robić iniekcje, ważyć jedzenie, zaczynać dzień od 30min cardio, pilnować kroków, snu i trenować 2,5h, 5x w tygodniu.
Chłop skraca sobie życie świadomie, stracił większość włosów, postarzał się 15 lat, a dalej będzie to robił.
Chłop nawet nie ma z tego pieniędzy, musi płacić za każde zawody, hotele, podróże, a i tak
Chłop codziennie musi robić iniekcje, ważyć jedzenie, zaczynać dzień od 30min cardio, pilnować kroków, snu i trenować 2,5h, 5x w tygodniu.
Chłop skraca sobie życie świadomie, stracił większość włosów, postarzał się 15 lat, a dalej będzie to robił.
Chłop nawet nie ma z tego pieniędzy, musi płacić za każde zawody, hotele, podróże, a i tak
Co poprawić w sylwetce?
- Klata 31.8% (364)
- Bary 7.6% (87)
- Nogi 13.2% (151)
- Brzuch 29.8% (341)
- Plecy 17.6% (202)
_Blanche_Barton +331
Jakiś czas później chciałem zwiększyć prędkość tak jak mnie zapewniano, okazało się że mogę zwiększyć prędkość DOPIERO po podpisaniu umowy na czas OKREŚLONY. Odmówiłem.
Niecałe 2 tygodnie, dzwoni do mnie Pani z ofertą, że zwiększą mi internet do 100Mb/s + HBO GO za dopłatą 10zł, czyli łącza kwota 59zł. Zadowolony, bez zastanowienia zgodziłem się na tę ofertę. Jakie moje zdziwienie gdy następnego dnia wchodzę na stronę a tam widnieje oferta 150Mb/s + HBO GO. Zostałem przez was oszukany i naciągnięty na gorszą ofertę w cenie zdecydowanie LEPSZEJ oferty. Powołuje się na to że rozmowy są nagrywane i 2 razy zostałem oszukany przez waszych telemarketerów.
Teraz dzwonię do was i jestem powiadamiany że tak, oczywiście, mogę zwiększyć prędkość ale za opłatą kolejnych dodatkowych 10zł czyli już kwota wynosiła by 69zł !
Liczę na zadośćuczynienie, ponieważ jestem waszym klientem jakiś czas, i chcę korzystać z jak najszybszego internetu, bo na jakość nie mogę narzekać.
Kolejny raz zaznaczam że wasze rozmowy są nagrywane, więc śmiało mogę się na nie powoływać, prawda?
Dodam jeszcze że już 2 razy musiałem płacić 100zł za aktywację, drugi raz jest to opłata za przeniesienie adresu świadczonych usług, o których również nie zostałem POINFORMOWANY. A teraz co, zrezygnuję z umowy i wezmę nową na te 150mb/s i znowu będę musiał płacić 100zł !??!?? #!$%@? WAS?!
BTW. ODPOWIEDŹ OD VECTRY:
Szanowny Kliencie,
dziękujemy za przesłane uwagi, które wykorzystamy w celu ciągłego podwyższenia standardów jakości obsługi klientów firmy Vectra.
W razie dalszych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Jakieś rady od was wykopki, co mogę zrobić w tej sytuacji?
#internet #vectra #komputery
(co do przeniesienia, to jest jasno w formularzu napisane o 100 zł, w to nie wierzę)
Że nie umiesz podpisać dobrej umowy? To do mamy reklamacje składaj..