Wpis z mikrobloga

Prawie rok temu zacząłem korzystać z waszych usług (VECTRA), wybrałem opcję 50Mb/s, z 2 dostępnych tj. 50Mb/s i 100Mb/s , byłem zapewniany że w każdej chwili mogę zwiększyć prędkość zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie.

Jakiś czas później chciałem zwiększyć prędkość tak jak mnie zapewniano, okazało się że mogę zwiększyć prędkość DOPIERO po podpisaniu umowy na czas OKREŚLONY. Odmówiłem.

Niecałe 2 tygodnie, dzwoni do mnie Pani z ofertą, że zwiększą mi internet do 100Mb/s + HBO GO za dopłatą 10zł, czyli łącza kwota 59zł. Zadowolony, bez zastanowienia zgodziłem się na tę ofertę. Jakie moje zdziwienie gdy następnego dnia wchodzę na stronę a tam widnieje oferta 150Mb/s + HBO GO. Zostałem przez was oszukany i naciągnięty na gorszą ofertę w cenie zdecydowanie LEPSZEJ oferty. Powołuje się na to że rozmowy są nagrywane i 2 razy zostałem oszukany przez waszych telemarketerów.

Teraz dzwonię do was i jestem powiadamiany że tak, oczywiście, mogę zwiększyć prędkość ale za opłatą kolejnych dodatkowych 10zł czyli już kwota wynosiła by 69zł !

Liczę na zadośćuczynienie, ponieważ jestem waszym klientem jakiś czas, i chcę korzystać z jak najszybszego internetu, bo na jakość nie mogę narzekać.

Kolejny raz zaznaczam że wasze rozmowy są nagrywane, więc śmiało mogę się na nie powoływać, prawda?

Dodam jeszcze że już 2 razy musiałem płacić 100zł za aktywację, drugi raz jest to opłata za przeniesienie adresu świadczonych usług, o których również nie zostałem POINFORMOWANY. A teraz co, zrezygnuję z umowy i wezmę nową na te 150mb/s i znowu będę musiał płacić 100zł !??!?? #!$%@? WAS?!

BTW. ODPOWIEDŹ OD VECTRY:
Szanowny Kliencie,

dziękujemy za przesłane uwagi, które wykorzystamy w celu ciągłego podwyższenia standardów jakości obsługi klientów firmy Vectra.

W razie dalszych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.


Jakieś rady od was wykopki, co mogę zrobić w tej sytuacji?

#internet #vectra #komputery
  • 6
@adekk: Kiedy to umawiałeś? Przez telefon masz do 2 tygodni na rezygnację.

(co do przeniesienia, to jest jasno w formularzu napisane o 100 zł, w to nie wierzę)
@adekk: Możesz złożyć reklamację, jeśli jest w jakiś sposób zasadna. Nic innego niestety nie ma. Pół roku przed zakończeniem umowy ewentualnie będziesz mógł zmienić ją na coś innego.