Wpis z mikrobloga

@shemmy: miałem tam ten rachunek oszczędnościowy który dają (chyba) zawsze jak się zakłada u nich konto - przez to, że w miesiącu jest tylko jedne przelew darmowy z rachunku oszczędnościowego na zwykły (a kolejne oplata 7zł) zrezygnowałem z konta u nich i zostawiłem sobie tylko konto w mbanku gdzie nie ma takich jaj
@shemmy: Obsługa klienta jak dla mnie spoko, chociaż rzadko w ogóle musiałem mieć z nimi do czynienia. W razie pytań to odpowiedź dostaję na pstryknięcie palcem, a za samo konto nie zapłaciłem jak dotąd ani grosza.

Internetowo nauczyłem się korzystać z BLIKa, ale sama aplikacja na telefon, jak i płatności przez Millenet są bezproblemowe, nawet bodajże tylko raz trafiłem na jakieś przerwy w działaniu przez 3 lata użytkowania.

Bezpieczeństwo jak dla
Opłat brak w moim przypadku, miesięcznie kilkanaście klocków przewala się przez to konto. Dzięki temu dostałem osobistego konsultanta i ciekawe rozwiązania gdybym zechciał się u nich zadłużyć, wszystko wyłącznie na podstawie historii współpracy
@shemmy: mają chyba i online i oddziały ( ͡° ͜ʖ ͡°) ja mam u nich konto jakoś od 2012-2013 roku (jeszcze za czasów starego, paskudnego serwisu transakcyjnego) i nigdy nie miałem z nimi problemów. Na infolinie zawsze się mogłem dodzwonić (czy tam połączyć przez czat), jakoś specjalnie dużych opłat przy wypłatach nie widze (chociaż przeważnie wypłacam BLIKiem) - ogólnie gicik jest