@kubakabana: KIEDY TRWA KULTURALNA ROZMOWA INŻYNIERÓW W PADOKU I NAGLE WBIJA JAKIŚ #!$%@? OKULARNIK PO DWÓCH OKOCIMACH I ZACZYNA #!$%@?Ć O F-DUCT'CIE XD
@the_white_crystal: To nie są te same mechanizmy, ponieważ działają na inne obszary bolidu. Kanał F był skierowany bezpośrednio na tylne skrzydło, a struga powietrza zmniejszała docisk tylnej osi na prostej, poprawiając prędkość maksymalną bolidu. Był on jedną z bezpośrednich przyczyn stworzenia DRS.
Kanał S z kolei ma na celu poprawę przepływu powietrza w górnej części bolidu. Wiele zespołów w stawce pracowało nad swoimi własnymi wersjami tego systemu, ja pamiętam m.in Saubera
Straciłem dziewczynę którą kochałem po 6 latach wybrała innego jest mi tak w #!$%@? przykro. Piję jagerka nie pomaga nigdy nie czułem się tak źle. Jutro L4 w robocie cały czas o niej myślę to taki ból... Życie jest #!$%@? #przegryw #zwiazki
Już widzę jak lewica przejmie resort edukacji, ja, jako nauczyciel, będę musiał przynosić banana do szkoły i uczyć dzieci zakładania kondomów. "Dzisiaj drogie dzieci będziemy uczyć się zakładać prezerwatywy, a tego banana przyniosłem, bo nie staje mi na głodnego".
#f1 #f1techbybrylant
A nie wystarczy przytoczyć znany fakt że Robert jest lepszy od Nando?
Kanał S z kolei ma na celu poprawę przepływu powietrza w górnej części bolidu. Wiele zespołów w stawce pracowało nad swoimi własnymi wersjami tego systemu, ja pamiętam m.in Saubera
Komentarz usunięty przez autora