Wpis z mikrobloga

Mireczki, jeśli ktoś będzie miał z was ochotę na rybkę to odradzam #evrafish , szczególnie filety z makreli. Zdjęcie jest z zeszłego tygodnia, któryś z pracowników zgubił rękawiczkę przez co ryba się zepsuła i obrzydziła mi jedzenie na następny tydzień. Próbowałem się kontaktować z firmą, co to ma znaczyć.. ale zostałem olany mailowo i telefonicznie (brak odzewu) Nie ukrywam że wcześniej w puszkach wyżej wymienionej firmy również znajdowałem „fanty” ale nie coś takiego... #afera #oszukujo
Pobierz Zdupydobuzi - Mireczki, jeśli ktoś będzie miał z was ochotę na rybkę to odradzam #evr...
źródło: comment_DgH73HvErDPQBSuokS8YCWjmsj2e7hKR.jpg
  • 69
@kravat: no i takie podejście szanuję, nawet jak nie jest to topowej jakości quality jedzenie z najwyższej półki, to domyślam się, że to raczej losowy przypadek, błąd i nie powinien się więcej powtórzyć

a jak jest cisza, brak odpowiedzi i nie ma nawet pocałowania w dupe prezesa, to myślę, że to co się tam odwala to jest normalka, czyli smród

jeśli czytają ten temat jacyś dzisiejsi maturzyści, albo studenci kierunków związanych
@tom_marcin

@Zdupydobuzi: uuuu będzie afera. Zależnie od mocy afery to dostaniesz miesięczny aż do rocznego zapas ryb w puszce. W razie czego nie zapomnij o głodnych wykopkach gdyby rekompensata się udała ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Nie będzie afery, bo OP ma mało medialny nick. Jak oni to w gazetach opiszą? Musieliby źródło, autora podać... Uujj ;)
Widać mamy tutaj jakiegoś pracownika od nich lub ktoś im doniósł o wpisie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Albo mireczka, który im podpowiedział żeby aferę ugasić jak najszybciej.


dwadzieścia minut po dodaniu wpisu na mikroblogu, dostałem od nich wiadomość mailowa.


@WuDwaKa: albo po prostu mają odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu i wiedzą jak należy podejść do uwag i rekamacji klienta. Nie wszystko w internecie jest zasługą Wykopu (
@WuDwaKa: no w sumie przeoczyłem pierwszy post OPa, może i tu Wykop trochę jednak pomógł. Bo przy pierwszym kontakcie pewnie zawiodła komunikacja wewnątrz firmy, mail OPa nie został przekazany tam gdzie powinien, jeśli dobrze zrozumiałem na telefon w ogóle nie szło się dodzwonić. A jeśli dział kontaktu z klientem korzysta z odpowiednich narzędzi to mogą na bieżąco monitorować sieć w poszukiwaniu wątków, w których wspomina się o ich firmie, stąd tak