Wpis z mikrobloga

Mireczki, jeśli ktoś będzie miał z was ochotę na rybkę to odradzam #evrafish , szczególnie filety z makreli. Zdjęcie jest z zeszłego tygodnia, któryś z pracowników zgubił rękawiczkę przez co ryba się zepsuła i obrzydziła mi jedzenie na następny tydzień. Próbowałem się kontaktować z firmą, co to ma znaczyć.. ale zostałem olany mailowo i telefonicznie (brak odzewu) Nie ukrywam że wcześniej w puszkach wyżej wymienionej firmy również znajdowałem „fanty” ale nie coś takiego... #afera #oszukujo
Pobierz
źródło: comment_DgH73HvErDPQBSuokS8YCWjmsj2e7hKR.jpg
  • 69
@Zdupydobuzi: No to jest ten typ produkcji, że z jednej strony może się coś czasem zapodziać(o ile nie celowe), potem tego nie wykryjesz, ale firma powinna od razu zareagować.

Jeśli firma oleje to zgłoś może do sanepidu, albo jakiegoś UOKiK-u? Wtedy powinni przeanalizować np. zapisy z kamer, felerną partię wycofać.

W ogóle zgłaszajmy wszelkie fanty, bo czasem po prostu nie jest się niektórych rzeczy wyhaczyć przy tak dużej produkcji i to
@Kashankovsky: już nawet mniejsza o tę rekompensatę (choć gdyby zależało im na dobrym wizerunku to rzuciliby kilka paczek różnych smaków), ale sam fakt, że musiałeś bujać się z tym ~miesiąc i w te komedie z wysyłką pokazują ich stosunek do klientów XD
@Zdupydobuzi: #!$%@? co za dzbany tam siedzą, przecież od razu by milej na serduszku było jakby wysłali mejla że bardzo przepraszamy, masz tu paczkę naszych różnych produktów, zwrot pieniędzy i jeszcze raz przepraszamy, zrobimy wszystko co w naszej mocy, żeby pociągnąć do odpowiedzialności pracownika, wyślemy w dodatku Panu Szanownemu raport, przepraszamy jeszcze raz

ale Janusze będą mi nadal wmawiać, że do PRu/marketingu wystarczy zatrudnić Julkę po liceum, przecież to tam nic