Aktywne Wpisy
biauekWladcaJajek +363
zasłużyłem na plusa? pierwszy camembert w moim życu. 2 tygodnie ma.
#serowarstwo
#serowarstwo
![biauekWladcaJajek - zasłużyłem na plusa? pierwszy camembert w moim życu. 2 tygodnie m...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/83d714b4ebb532f951ff591e68c7924576674c3e5d7e08b7afe7960e8f47da4e,w150.jpg)
![WonszWykopowy](https://wykop.pl/cdn/c0834752/b6953c8ca190c7f49240d45e6462c32194940e75aa1d303dc8f52ff1a41e4ea1,q60.png)
#boomer here ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jest jakiś patent żeby słuchać sobie muzyki z #youtube na telefonie i w miedzyczasie coś robić w innej aplikacji / na innej karcie?
Tak żeby ten filmik w tle się nie pauzował jak przełączam karte albo odpalam jakąś aplikacje.
#technologia #kiciochpyta #telefony
Jest jakiś patent żeby słuchać sobie muzyki z #youtube na telefonie i w miedzyczasie coś robić w innej aplikacji / na innej karcie?
Tak żeby ten filmik w tle się nie pauzował jak przełączam karte albo odpalam jakąś aplikacje.
#technologia #kiciochpyta #telefony
Przy uruchomieniu danej sceny są za każdym razem tworzone wszystkie obiekt? Kamera, canvas, itd...?
Co za tym idzie, jeżeli jakiś obiekt ma metodę:
GameObject.DontDestroyOnLoad(gameObject);
to będzie mi duplikowało te obiekty i muszę zadbać, żeby je mądrze niszczyć?
#gamedev #unity3d #unity
Więc jeżeli masz ten obiekt na scenie i ładujesz 2 razy tę scenę, to musiałbyś jeden usunąć.
Ale najlepiej takie obiekty tworzyć na jakiejś scene wcześniejszej, która nigdy drugi raz nie zostanie załadowana.