Wpis z mikrobloga

@Krzemol: Nie powiedziałbym, že ergonomia na tym traci, ale fakt - #!$%@? akcja. Tyle że np. w BMW masz akumulatory e bagażniku, z czym też miałem problem przy pierwszym spotkaniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie powiedziałbym, že ergonomia na tym traci


@Funky666: Tylko, że to ledwo wystaje znad wykładziny. Oblać ją nietrudno jak się lejka zapomni.

Tyle że np. w BMW masz akumulatory e bagażniku


@Funky666: W 166 i GTV również aku w bagażniku. W 166 jest do niego ludzki dostęp, w GTV już mocno średni.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Krzemol: Generalnie doszukiwać się ergonomii w Alfach to nie ma sensu xD Te auta są zupełnie niepraktyczne. W takiej 156 jeszcze bym przeżył, że nie ma uchwytu na napoje, no ale #!$%@?, żeby nawet nie było gdzie żadnego uchwytu zamontować to już przesada xD Wlewanie płynu w 156 to też padaka, promień skrętu to jakiś żart, długo w sumie można wymieniać XD

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Krzemol: Ja po pierwszej już wiedziałem, że kolejne auto będzie z tym samym znaczkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mało jest aut w takiej cenie z mocniejszymi silnikami, świetnym prowadzeniem a do tego ładnie wyglądających z zewnątrz i w środku. Chociaż może to być jakieś zboczenie XD
@Czipsu: Generalnie nie bardzo widzę co bym mógł kupić ze stajni AR po 166 3.2 - 159 za małe i za słabe silniki, Giulia to się może kiedyś zobaczy aczkolwiek raczej poniżej segmentu E nie chciałbym schodzić. Volvo/ Lexus/ Jaguar, raczej wśród tych marek będę się obracał za kilka lat :)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Krzemol: No to fakt, jeżeli chodzi o klasę wyższą to nie ma już wyboru, Giulia piekielnie ciasna w środku ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jaguara nie polecam, nic specjalnego w nowych modelach. Lexusy póki co spoko, ale systemy multimedialne to porażka. W Volvo nie ma do czego się przyczepić ( ͡ ͜ʖ ͡)