Wpis z mikrobloga

Kiedy klasa średnia w naszym kraju się powoli i w bólach rodziła. Przychodzi taki rząd PiS, który robi wszystko by im #!$%@?ć i to utrudnić. Taki to smutny obraz Polski Anno Domini 2018.

Polak nie ma być zamożny, Polak ma być posłuszny władzy.

#polityka #neuropa #4konserwy
  • 69
  • Odpowiedz
@p_z_jedenastu: klasy średniej w polsce nie ma. Klasa średnia z definicji jest wtedy, kiedy można na jakiś czas zarzucić czynności zarobkowe bez uszczerbku na jakości życia. Będąc specjalistą, kiedy stracisz dochód na dosłownie miesiąc w dwa możesz mieć ogromny problem. Najgorzej, że dzięki neoliberalnej demagogii wannabe klasa średnia utożsamia się z tymi, od których bezwględnie trzeba zarzucić opodatkowaniem, bo jak zauważyłeś optymalizacja. Inżynier w Polsce zarabia kilkaset euro więcej od kasierki
  • Odpowiedz
@steemm: Ja jestem programistą i mój bilans finansowy w porównaniu do moich rówieśników jest całkiem dobry. Ty nie jesteś nawet klasistą do klasy niżej, tylko w stosunku do swojej własnej.
  • Odpowiedz
klasy średniej w polsce nie ma.


@MKULTRA:

Dlatego OP pisał że klasa średnia się rodziła. Czytaj ze zrozumieniem a nie puszczaj partyjne przekazy.

PIS z premedytacją rozwala wszystko co udało się Polsce osiągnąć przez niecałe 30 lat wolności.
  • Odpowiedz
@MKULTRA: Nie pisałem, że jest kl.średnia, ale że powoli się rodzi. Tymczasem rząd PiS rzuca im raz po raz kłody pod nogi - zwiększa obciążenia na rzecz, tfu, "solidaryzmu" społecznego.
  • Odpowiedz
zwiększa obciążenia na rzecz, tfu, "solidaryzmu" społecznego.


@jaqqu7: jakie obciążenia? i jeszcze lecenie na żywo korwinem. Może jeszcze użyjesz argumentu, że podatki są wyższe niż za hitlera, co? Ktoś jeszcze ma wątpliwości, że neuropa to sieroty po korwinie?
  • Odpowiedz
@MKULTRA oczywiście nic złego się nie dzieje, opłata emisyjna, malejąca kwota wolna po przekroczeniu 85kpln, zrzucenie się na cudze dzieci, na ich wyprawki, górników, przywileje, no po prostu kraina mlekiem i miodem xD