Wpis z mikrobloga

@snajpex tak moja byla jeszcze w Niemczech na akcji a znajomy mial z polskiego salonu i tez pojawilo sie pekniecie i mu wymieniali rame tyczylo sie to wylacznie rocznikow 2006-7 pozniej juz poprawili spawy, a z crash padami problem jest taki ze przy ewentualnej wywrotce nawet lekkiej masz skrzywiony kawalek ramy mocujacy silnik a nawet potrafi kawalek bloku silnika peknac
@snajpex: Świetne moto dobrze lata jak ja sprowadzalismy po dzwonie z Indii tez nie wyglądała najgorzej podobno rodzinka w 8 osób leciała przy 200 na godzinę zachaczyli o latarnie ale tragedii nie było rama pół metra tylko sie skrzywiła ale tak naprostowalismy ze nawet nie zauważyłeś widzisz jaka profesjonalna robota? Ps. Nie dotykaj tej czarnej taśmy z tylu bo trzyma ramę szerokości LWG
@snajpex: strasznie nie podobają mi się motocykle z lat 2000+
Ja akurat jestem w tracie remontu tej perełki. W tych plastikach. Chwilowo mam plastiki robocze. Tylko muszę gdzieś jakiś w miarę bak dorwać i polakierować i okleić i będzie jak nowa. Niestety, kupiłem z przeżartym bakiem... Ale byłem tego świadomy. Nie byłem świadomy, że ciężko będzie kupić inny w stanie minimalnym :D
W planach jeszcze Transalp 600 i CBX 750. Jak
źródło: comment_xbumjO79pkypGopJMFz7hvcvrZK4jnek.jpg