Wpis z mikrobloga

  • 31
Mirasy kochane stwierdziłem, że chcę spróbować sił w programowaniu. Nie chodzi o te słynne 15k, ale o zwykły samorozwój. Potrzebuje pomocy w formie jakiegoś ukierunkowania. Jestem całkiem zielony, a dla takiego gościa nawał informacji i dziedzin jest po prostu przytłaczający. W którą stronę iść? Od czego wystartować? Na czym się bardziej skupić? Co czytac\ogladac?
#programowanie #naukaprogramowania #naukaprogramowaniaodkuchni
  • 36
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@inquis1t0r każdy jeden język mogę zacząć nie znając nic innego? Przykładowo kolega podpowiadał js. Czy mogę wystartować z tym nie znając np HTML, CSS?
  • Odpowiedz
@Jack0wy: Jeśli chodzi o samorozwój a nie parcie zarobkowe (zdrowe podejście, propsuję) to polecam zastanowić się najpierw co chciałbyś stworzyć - jakąś stronę internetową? Grę desktopową/mobilną/webową? Aplikację konsolową prostą? Zastanów się nad czymś prostym i jak już znajdziesz ten tymczasowy "cel" to wtedy research - najłatwiej pewnie napisać na tagu to ktoś podpowie jakie języki i technologie. I jak już będziesz wiedział co i czym to pozostaje tylko nauka, krok po
  • Odpowiedz
Ehhh znów to samo pytanie? Nie będziesz programistą nawet jeśli chodzi o rozwój bo nie potrafisz wgl szukać informacji co już cię skreśla sorry :/
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Myzreal póki co samorozwój i "dżast for fan", ale docelowo jeżeli wypali to chciałbym się tym zajmować zawodowo. Młodość ucieka, a nie będę wiecznie przedstawicielem, trzeba się zacząć czegoś uczyć ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@hiroszi: W takim razie kiepski z ciebie programista, skoro tydzień temu szukałeś na tagu pomocy z SSLem w .htaccess. Nie potrafisz szukać informacji sam? No to jesteś skreślony, przykro mi, proszę oddać klawiatura.
  • Odpowiedz
@hiroszi: W takim razie kiepski z ciebie programista, skoro tydzień temu szukałeś na tagu pomocy z SSLem w .htaccess. Nie potrafisz szukać informacji sam? No to jesteś skreślony, przykro mi, proszę oddać klawiatura.