Wpis z mikrobloga

Witam !!!
Mam pewien problem dotyczący reklamacji na #gearbest.
W styczniu kupiłem Mopa Xiaomi i niedawno przestał działać i gdy go rozkręciłem okazało się że pękła jedna plastikowa część (łącząca rurkę doprowadzającą wodę z rozpryskiwaczem) i to w takim miejscu że nie da rady w żaden sposób jej skleić.
W tym momencie mop działa ale nie mogę rozpryskiwać wody podczas używania mopa.
Napisałem do suportu żeby mi przysłali tą częśc to sobie ją sam wymienię.
W odpowiedzi zaproponowali mi 3 rozwiązania:
1. Zwrot 15 $ na GB Wallet
2. Zwrot 15 $ na PayPal
3. Przyślą mi nowego mopa za 80 $ (ja za swojego zapłaciłem 100 $) a starego nie muszę odsyłać.
Nic nie wspomnieli o tej zepsutej części.
Co teraz robić ?
Przyjąć którąś z ich propozycji?
Najbardziej zależałoby mi na tej części. Nalegać dalej na jej przysłanie?
Czy może zakładać spór na PayPal? Przecież teoretycznie mam na tego mopa 1 rok darmowej gwarancji a oni nie chcą go naprawić.
Co radzicie?

Pozdrawiam

#reklamacjegearbest
  • 1